ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi

• Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 Graffiti ve Sokak Sanatı K1. Brighenti, A. M. (2016). Graffiti, Street Art and the Divergent Synthesis of Place Valorisation. In J. I. Ross, Routledge Handbook of Graffiti and Street Art (pp. 158-167). Routledge, New York.
    2 Duvar Resmi ve Müzeler K1. Brighenti, A. M. (2016). Graffiti, Street Art and the Divergent Synthesis of Place Valorisation. In J. I. Ross, Routledge Handbook of Graffiti and Street Art (pp. 158-167). Routledge, New York.
    3 Graffiti Sanatı ve Şehir K1. Brighenti, A. M. (2016). Graffiti, Street Art and the Divergent Synthesis of Place Valorisation. In J. I. Ross, Routledge Handbook of Graffiti and Street Art (pp. 158-167). Routledge, New York.
    4 Şehir Graffitisi ve Suç Siyaseti K2. Evans, G. (2016). Graffiti art and the city: from piece-making to place-making. In J. I. Ross, Routledge Handbook of Graffiti and Street Art (pp. 168-182). Routledge, London.
    5 Antik Çağda Graffiti K2. Evans, G. (2016). Graffiti art and the city: from piece-making to place-making. In J. I. Ross, Routledge Handbook of Graffiti and Street Art (pp. 168-182). Routledge, London.
    6 Sokak Sanatı K2. Evans, G. (2016). Graffiti art and the city: from piece-making to place-making. In J. I. Ross, Routledge Handbook of Graffiti and Street Art (pp. 168-182). Routledge, London.
    7 Graffiti Alt-kültürü K3. Phillips, S. A. (2016). Deconstructing gang graffiti. In J. I. Ross, Routledge Handbook of Graffiti and Street Art (pp. 48-60). Routledge, London.
    8 Politik Graffiti K3. Phillips, S. A. (2016). Deconstructing gang graffiti. In J. I. Ross, Routledge Handbook of Graffiti and Street Art (pp. 48-60). Routledge, London.
    9 Çete Graffitisinin Yapısökümü K3. Phillips, S. A. (2016). Deconstructing gang graffiti. In J. I. Ross, Routledge Handbook of Graffiti and Street Art (pp. 48-60). Routledge, London.
    10 İzin Almadan Resim Yapmak K3. Phillips, S. A. (2016). Deconstructing gang graffiti. In J. I. Ross, Routledge Handbook of Graffiti and Street Art (pp. 48-60). Routledge, London.
    11 Dünyada Graffiti K4. Wells, M. M. (2016). Graffiti, street art, and the evolution of the art market. In J. I. Ross, Routledge Handbook of Graffiti and Street Art (pp. 464-474). Routledge, New York.
    12 Eşya ve Düzen K4. Wells, M. M. (2016). Graffiti, street art, and the evolution of the art market. In J. I. Ross, Routledge Handbook of Graffiti and Street Art (pp. 464-474). Routledge, New York.
    13 Konuşan Duvarlar: John Thomas Biggers`ın Duvar Resimleri K4. Wells, M. M. (2016). Graffiti, street art, and the evolution of the art market. In J. I. Ross, Routledge Handbook of Graffiti and Street Art (pp. 464-474). Routledge, New York.
    14 Graffiti ve Sanat Piyasası K4. Wells, M. M. (2016). Graffiti, street art, and the evolution of the art market. In J. I. Ross, Routledge Handbook of Graffiti and Street Art (pp. 464-474). Routledge, New York.
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster