Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Sistem Odaklı Sanattan Biyopolitik Sanat Pratiğine
|
K1. Buchman, S. (2019, 12 02). Sistem Odaklı Sanattan Biyopolitik Sanat Pratiğine . e-skop: https://www.e-skop.com/skopdergi/sistem-odakli-sanattan-biyopolitik-sanat-pratigine/5565 adresinden alındı
|
2
|
Marcel Duchamp`ın Sanatı ve Modern Paris`in Coğrafyası
|
K2. Housefield, J. (2012, 12 04). Marcel Duchamp`ın Sanatı ve Modern Paris`in Coğrafyası. e-skop: https://www.e-skop.com/skopbulten/marcel-duchampin-sanati-ve-modern-parisin-cografyasi/986 adresinden alındı
|
3
|
Proje tabanlı çalışma için problem tanımı ve metin hazırlama
|
K3. Şeyda Ö. (2019, 12 19). İnsan Sonrası. e-skop: http://www.e-skop.com/duyuru/insan-sonrasi/719 adresinden alındı
|
4
|
Proje metninin kavram-metin-resme hazırlanması.
|
K4. Sönmez, N. (2013, 09 30). Samimiyetsiz, Sıradan ve Sıkıcı: İşte İçeriksiz Bienal! e-skop: https://www.e-skop.com/skopbulten/samimiyetsiz-siradan-ve-sikici-iste-iceriksiz-bienal/1539 adresinden alındı
|
5
|
Proje için uygun disiplinin ve olanakların belirlenmesi.
|
K5. Sönmez, N. (2013, 05 31). Çağdaş Sanat Panoramasında Gerçekler ve Kurgular. e-skop: https://www.e-skop.com/skopbulten/cagdas-sanat-panoramasinda-gercekler-ve-kurgular/1312: Necmi Sönmez adresinden alındı
|
6
|
Materyal arama ve seçme - kullanılacak tekniklerin belirlenmesi.
|
K6. Silverman, H. J. (2015, 08 03). Sanat ve Gölgesi. e-skop: https://www.e-skop.com/skopbulten/cagdas-estetik-sanat-ve-golgesi/2561 adresinden alındı
|
7
|
Disiplin, materyal, teknik ve problemler arasında özgün ilişkiler geliştirme
|
K7. Kunak, G. (2013, 10 13). Hem İç Hem Dış Hem Parça Hem Tekrar. e-skop: https://www.e-skop.com/skopbulten/hem-ic-hem-dis-hem-parca-hem-tekrar/1567 adresinden alındı
|
8
|
Özgün bir disiplinlerarası proje oluşturma.
|
K8. Scruton, R. (2014, 12 19). Modern Sanatın Sarsma Gücüne Ne Oldu? e-skop: https://www.e-skop.com/skopbulten/modern-sanatin-sarsma-gucune-ne-oldu/2251 adresinden alındı
|
9
|
Malzemelerin ve disiplinlerin projeye uyarlanması
|
K9. Diep, S. (2019, 08 27). Antroposen Sanatı Bir Dövüş Sanatıdır: Paul Ardenne?le Söyleşi. e-skop: https://www.e-skop.com/skopbulten/antroposen-sanati-bir-dovus-sanatidir-paul-ardennele-soylesi/5450 adresinden alındı
|
10
|
Projenin taslağının hazırlanması.
|
K10. Bourdieu, P. (2019, 01 18). Manet: Sanatta Kuralsızlığın Kurumsallaşması. e-skop: https://www.e-skop.com/skopbulten/manet-sanatta-kuralsizligin-kurumsallasmasi/4361 adresinden alındı
|
11
|
Projenin taslağının uygulanması.
|
K11. Steyerl, H. (2016, 05 30). Eleştiri Kurumu. e-skop: https://www.e-skop.com/skopbulten/elestiri-kurumu/2961 adresinden alındı
|
12
|
Projenin tamamlanması.
|
K12. Sarıalioğlu, R. I. (2014, 11 13). Yaratmaya Yazgılı. e-skop: https://www.e-skop.com/skopbulten/yaratmaya-yazgili/2195 adresinden alındı
|
13
|
Bitmiş projenin yorumlanması ve eleştiri süreci
|
K13. Jensen, R. (2015, 09 02). Modernizmi Pazarlamak. e-skop: https://www.e-skop.com/skopdergi/modernizmi-pazarlamak/2603 adresinden alındı
|
14
|
Projenin yorumlanması ve eleştirilmesi.
|
K14. Fraser, A. (2016, 04 26). Kurumların Eleştirisinden Eleştiri Kurumuna. e-skop: https://www.e-skop.com/skopbulten/kurumlarin-elestirisinden-elestiri-kurumuna/2926 adresinden alındı
|