Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Disiplinlerarasılık ve çağdaş sanat ilişkisinin genel tanımı.
|
K1. Arapoğlu, F. (2019, 01 04). Disiplinlerarasılık, Coğrafi Kavramlar ve Sanatsal Bir Edim Olarak Yürümek . e-skop: https://www.e-skop.com/skopbulten/tezler-disiplinlerarasilik-cografi-kavramlar-ve-sanatsal-bir-edim-olarak-yurumek/4296 adresinden alındı.
|
2
|
Resim, heykel, fotoğraf, video, mimarlık, edebiyat gibi disiplinler arasındaki sanatsal ilişkiler.
|
K2. Şahiner, R. (2015, 02 20). Çağdaş Sanatta Temsiliyet Krizi: Çağdaş Kuramlar ve Güncel Tartışmalar. e-skop: https://www.e-skop.com/skopbulten/cagdas-sanatta-temsiliyet-krizi-cagdas-kuramlar-ve-guncel-tartismalar/2326 adresinden alındı.
|
3
|
Proje tabanlı çalışma için problem tanımı ve metin hazırlama
|
K3. Dereli, H. C. (2014, 08 08). Damien Hirst ve Emlak Sanatçılığı. e-skop: http://www.e-skop.com/skopbulten/damien-hirst-ve-emlak-sanatciligi/2073usg=AOvVaw1u3nFigVYzfRb6ltmPKbsy adresinden alındı.
|
4
|
Proje metninin kavram-metin-resme hazırlanması.
|
K4. Artaud, A. (2013, 03 23). Açık Bir Dilde Manifesto. e-skop: https://www.e-skop.com/skopbulten/pasajlar-acik-bir-dilde-manifesto/1201 adresinden alındı.
|
5
|
Proje için uygun disiplinin ve olanakların belirlenmesi.
|
K5. Esanu, O. (2013, 09 22). Neoliberal Dönemde Çağdaş Sanatın Örgütlenmesi IV: Eserden ?Proje?ye, Sanatçıdan ?Girişimci?ye. e-skop: https://www.e-skop.com/skopbulten/neoliberal-donemde-cagdas-sanatin-orgutlenmesi-iv-eserden-%E2%80%9Cproje%E2%80%9Dye-sanatcidan-%E2%80%9Cgirisimci%E2%80%9Dye/1502 adresinden alındı.
|
6
|
Materyal arama ve seçme - kullanılacak tekniklerin belirlenmesi.
|
K6. Koç, E. (2019, 06 13). Anselm Kiefer: Sanatının Anlam ve Biçimlendirme Kaynakları. e-skop: https://www.e-skop.com/skopbulten/tezler-anselm-kiefer-sanatinin-anlam-ve-bicimlendirme-kaynaklari/5114 adresinden alındı.
|
7
|
Materyal arama ve seçme - kullanılacak tekniklerin belirlenmesi.
|
K7. Fırat, B. Ö. (2012, 11 23). Hayal Gücü Olmadan Özgürleşme Olmaz! e-skop: https://www.e-skop.com/skopbulten/hayal-gucu-olmadan-ozgurlesme-olmaz/977 adresinden alındı.
|
8
|
Özgün bir disiplinlerarası proje oluşturma.
|
K8. Han, B.-C. (2018, 04 10). Kopyalar ve Özgünler. e-skop: https://www.e-skop.com/skopbulten/kopyalar-ve-ozgunler/3749 adresinden alındı.
|
9
|
Malzemelerin ve disiplinlerin projeye uyarlanması
|
K9. Kılıç U. (2016, 09 16). Kurt Schwitters: Merz Dada. e-skop: https://www.e-skop.com/skopbulten/dadanin-100-yili-kurt-schwitters-merz-dada/3073 adresinden alındı.
|
10
|
Projenin taslağının hazırlanması.
|
K10. Berk, E. (2018, 03 21). Halk Zevki ve Zevksizlik Arasında: Bir Kitsch Sosyolojisine Doğru. e-skop: https://www.e-skop.com/skopbulten/halk-zevki-ve-zevksizlik-arasinda-bir-kitsch-sosyolojisine-dogru/3728 adresinden alındı.
|
11
|
Projenin taslağının uygulanması.
|
K11. Morkoç, M. (2016, 03 02). Sanat Nesnesi ve Mekân İlişkisi Üzerine Uygulamalar. e-skop: https://www.e-skop.com/skopbulten/tezler-sanat-nesnesi-ve-mek%C3%A2n-iliskisi-uzerine-uygulamalar/2836 adresinden alındı.
|
12
|
Projenin tamamlanması.
|
K12. Bir Gökdelen Efsanesi: Torre David. (2014, 08 06). e-skop: https://www.e-skop.com/skopbulten/bir-gokdelen-efsanesi-torre-david/2070 adresinden alındı.
|
13
|
Bitmiş projenin yorumlanması ve eleştiri süreci
|
K13. Taburoğlu, Ö. (2019, 08 13). Gelmeyen Varlık: Beckett Anlatılarında Sonsuz Bekleyiş. e-skop: https://www.e-skop.com/skopbulten/gelmeyen-varlik-beckett-anlatilarinda-sonsuz-bekleyis/5424 adresinden alındı.
|
14
|
Projenin yorumlanması ve eleştirilmesi.
|
K14. Stallabrass, J. (2017, 11 21). Elit Sanat, Popülizm ve Eleştiri. e-skop: https://www.e-skop.com/skopbulten/elit-sanat-populizm-ve-elestiri/3591 adresinden alındı.
|