ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 Dersin içeriğinin sunumu ve izlenecek metodun anlatılması. K1: S. 1 K2. S. 1
    2 İletişim kavramı ve iletişimin öğelerinin anlatılması. K1: S. 1-4
    3 İletişimin amaçları ve iletişim türlerinin anlatılması. K1: S. 10-11
    4 Marka ve marka yönetimi kavramlarının anlatılması. K1: S. 23
    5 Marka kişiliği ve kimliği, marka imajı, marka değeri/denkliği, marka sadakati, konularının anlatılması. K1: S. 27-28-29-30
    6 Reklamın tanımı ve önemi, reklamın tarihsel gelişimi konularının anlatımı. K1: S. 31-39
    7 Reklamın amaçları, reklam türleri konularının anlatımı K1: S. 42-47
    8 Reklamın amaçları, reklam türleri konularının anlatımı. K1: S. 27-28-29-30
    9 Reklam analiz metodunun anlatılması ve örnekler üzerinde, analiz sunumu K2: S. 31
    10 Reklam-reklamcılık kuramına dair metin okumaları ve tartışılması; örnek reklam analizi. K2: S. 90
    11 Uygulama: Özgün bir reklam fikrinin geliştirilmesi ve uygulama çalışmaları; örnek reklam analizi. K2: S. 189
    12 Çalışmaların devamı; özgün ve yaratıcı bir reklam fikrinin geliştirilmesi ve uygulama çalışmaları; örnek reklam analizi K2: S. 189
    13 Çalışmaların devamı; uygulamanın sonuçlandırılarak değerlendirilmesi. K2: S. 249
    14 Çalışmaların devamı; uygulamanın sonuçlandırılarak değerlendirilmesi. K1: S. 27-28-29-30
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster