Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Dersin içeriğinin sunumu ve izlenecek metodun anlatılması.
|
K1: S. 1
K2. S. 1
|
2
|
İletişim kavramı ve iletişimin öğelerinin anlatılması.
|
K1: S. 1-4
|
3
|
İletişimin amaçları ve iletişim türlerinin anlatılması.
|
K1: S. 10-11
|
4
|
Marka ve marka yönetimi kavramlarının anlatılması.
|
K1: S. 23
|
5
|
Marka kişiliği ve kimliği, marka imajı, marka değeri/denkliği, marka sadakati, konularının anlatılması.
|
K1: S. 27-28-29-30
|
6
|
Reklamın tanımı ve önemi, reklamın tarihsel gelişimi konularının anlatımı.
|
K1: S. 31-39
|
7
|
Reklamın amaçları, reklam türleri konularının anlatımı
|
K1: S. 42-47
|
8
|
Reklamın amaçları, reklam türleri konularının anlatımı.
|
K1: S. 27-28-29-30
|
9
|
Reklam analiz metodunun anlatılması ve örnekler üzerinde, analiz sunumu
|
K2: S. 31
|
10
|
Reklam-reklamcılık kuramına dair metin okumaları ve tartışılması; örnek reklam analizi.
|
K2: S. 90
|
11
|
Uygulama: Özgün bir reklam fikrinin geliştirilmesi ve uygulama çalışmaları; örnek reklam analizi.
|
K2: S. 189
|
12
|
Çalışmaların devamı; özgün ve yaratıcı bir reklam fikrinin geliştirilmesi ve uygulama çalışmaları; örnek reklam analizi
|
K2: S. 189
|
13
|
Çalışmaların devamı; uygulamanın sonuçlandırılarak değerlendirilmesi.
|
K2: S. 249
|
14
|
Çalışmaların devamı; uygulamanın sonuçlandırılarak değerlendirilmesi.
|
K1: S. 27-28-29-30
|