Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
İşletme bilimi ile ilgili temel kavramlar, işletme biliminin diğer bilim dallarıyla ilişkisi
|
K1 Modern İşletmecilik- Prof. Dr. Edip ÖRÜCÜ Bölüm 1
|
2
|
İşletmenin amaçları ve temel faaliyetleri
|
K2 İşletme Bilimlerine Giriş- Prof. Dr. M. Şerif ŞİMŞEK Bölüm 2
|
3
|
Ekonomik Bir Birim Olarak İşletme
|
K2 İşletme Bilimlerine Giriş- Prof. Dr. M. Şerif ŞİMŞEK Bölüm 2
|
4
|
İşletmenin Çevresi
|
K1 Modern İşletmecilik- Prof. Dr. Edip ÖRÜCÜ Bölüm 4
|
5
|
İşletmelerin Sınıflandırılması
|
K2 İşletme Bilimlerine Giriş- Prof. Dr. M. Şerif ŞİMŞEK Bölüm 5
|
6
|
İşletmenin fonksiyonları
|
K3 Modern İşletmecilik- Prof. Dr. İsmet MUCUK Bölüm 5
|
7
|
İşletmenin kuruluş çalışmaları
|
K2 İşletme Bilimlerine Giriş- Prof. Dr. M. Şerif ŞİMŞEK Bölüm 4
|
8
|
İşletmelerde Kuruluş Yerinin Seçimi
|
K2 İşletme Bilimlerine Giriş- Prof. Dr. M. Şerif ŞİMŞEK Bölüm 3
|
9
|
İşletme Büyüklük Ölçüleri ve Kapasite Planlaması
|
K1 Modern İşletmecilik- Prof. Dr. Edip ÖRÜCÜ Bölüm 2
|
10
|
Üretim Fonksiyonu
|
K2 İşletme Bilimlerine Giriş- Prof. Dr. M. Şerif ŞİMŞEK Bölüm 9
|
11
|
Üretim Sistemleri
|
K4 Üretim Yönetimi- Prof. Dr. Bülent KOBU Bölüm 1-Bölüm 3
|
12
|
Pazarlama Fonksiyonu
|
K2 İşletme Bilimlerine Giriş- Prof. Dr. M. Şerif ŞİMŞEK Bölüm 8
|
13
|
Pazarlama karması elemanları ve hedef pazar seçimi
|
K5: Pazarlamanın Temelleri William D. Perreault Çevirmen: Salih Yıldız Bölüm 6 - Bölüm 8
|
14
|
Yönetim Fonksiyonu
|
K1 Modern İşletmecilik- Prof. Dr. Edip ÖRÜCÜ Bölüm 7
|