ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 Hilenin tarihçesi, tanımı ve özellikleri K1: Sayfa 1-76
    2 Hile yapanların karakteristik özellikleri ve çalışanları hileye yönelten sebepler K1: Sayfa 77-126
    3 Hilenin tespitinde yönetim ve çalışanlara ilişkin hile belirtileri K1: Sayfa 127-168
    4 Hilenin tespitinde kullanılan aktif yaklaşımlar K1: Sayfa 169-202
    5 Çalışanların yaptıkları doğrudan nakit hileleri, fatura hileleri, bordro hileleri K1: Sayfa 203-267
    6 Çalışanların yaptıkları çek hileleri, gider hileleri K1: Sayfa 268-294
    7 Satışlar ve tahsilat döngüsünde kayıt öncesi yapılan hileler K1: Sayfa 295-306
    8 Stok ve duran varlık hileleri K1: Sayfa 307-348
    9 Hırsızlık ve gizleme eylemlerini araştırma yöntemleri K1: Sayfa 351-368
    10 Dönüştürme eylemini araştırma yöntemleri K1: Sayfa 369-375
    11 Sorgulamaya yönelik araştırma yöntemleri K1: Sayfa 377-396
    12 Hilenin önlenmesinde şirket kültürü K1: Sayfa 397-414
    13 Hile olasılığını azaltmaya yönelik çalışmalar K1: Sayfa 415-426
    14 Çalışan hilelerinin önlenmesine yönelik program hazırlanması K1: Sayfa 427-442
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster