Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Giriş ve Temel Kavramlar: Perakendecilik Kavramı, Kapsamı ve Önemi
|
YK1-ss.2-38.
K2-ss.2-22.
|
2
|
Perakendecilikte Stratejik Planlama
|
K2- ss.51-78.
|
3
|
Perakendecilik Türleri: Sahiplik Türüne Göre Perakendeciler, Mağaza Bazlı Strateji Karmasına Göre Perakendeciler
|
K1- ss.6-8.
K2-ss.90-129.
|
4
|
Perakendecilik Türleri: İnternet Perakendeciliği (E-Ticaret)
|
K2- ss. 131-155.
YK1- ss.126-160.
|
5
|
Uluslararası Perakendecilikte Çevresel Faktörler
|
K1- ss.85-117.
YK1-ss.42-78.
|
6
|
Perakendecilikte Etik ve Sosyal Sorumluluk
|
YK1- ss.84-122.
|
7
|
Perakendecilikte Uluslararası Pazarlara Giriş Stratejileri
|
K1- ss.169-190.
|
8
|
Perakendede Franchising Uygulamaları
|
K1- ss.182-185.
K2- ss. 91-103.
|
9
|
Franchising Türleri
|
YK1- ss. 172-175.
|
10
|
Perakende İşletme Yönetimi: İnsan Kaynakları Yönetimi, Operasyon Yönetiminde Finansal ve Operasyonel Boyutlar
|
K2- ss. 271-328.
|
11
|
Uluslararası Perakende Pazarlaması
|
K1- ss.195-216.
|
12
|
Uluslararası perakendecilikte İmaj Oluşturma ve Tutundurma Stratejisi
|
K2- ss.440-487.
|
13
|
Uluslararası Perakendeciler ve Yayılma Eğilimleri
Uluslararası Perakende Pazar Yapıları ve Perakendecilik Faaliyetleri
|
K1- ss.223-231.
|
14
|
Uluslararası Perakende Pazar Yapıları ve Perakendecilik Faaliyetleri
|
K1- ss.235-256.
|