ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 Dersin tanıtımı; giriş, amaç ve öğrenim hedefleri K1-Bölüm-1
    2 Hizmet sunumu aşamaları,gözlük kullanıcısını tanıma ve karşılama, dinleme ve ihtiyacı anlama K2-Bölüm-9
    3 Bilgilendirme ve doğru sunum K2-Bölüm-9
    4 Ürün takibi ve teslimi, ürün teslimi sonrası hizmet K2-Bölüm-9
    5 Hizmet sunum aşamaları ile ilgili örnekler K2-Bölüm-9
    6 İşletme yönü ile optisyenlik müessesesi, işletme çeşitleri K2-Bölüm-9
    7 İşletme çeşitleri K1-Bölüm-1
    8 Bir optisyenlik müessesesi nasıl açılır ve ürün temini K2-Bölüm-10
    9 Takım çalışmasının önemi, satış bölümü için tavsiyeler K2-Bölüm-10
    10 Hasta şikayetlerinin giderilmesi K2-Bölüm-10
    11 Gözlük satışında etik davranışlar K2-Bölüm-10
    12 Hasta takibi ve rekabet K2-Bölüm-10
    13 Ödevin sınıf içinde tartışılması
    14 Genel değerlendirme
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster