ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 Dersle ilgili bilgilendirme M1
    2 Müşteri İlişkileri Yönetimi: Tanımı, Kapsamı, Önemi K1-BÖLÜM-1
    3 Müşterilerle İletişim ve Boyutları K1-BÖLÜM-2
    4 Hizmetlerde Müşteri Bağlılığı ve Kalite K1-BÖLÜM-3
    5 Müşteri İlişkilerinde Stratejik Yaklaşım K1-BÖLÜM-4
    6 Müşteri İlişkilerinin Planlaması ve Uygulama Süreci K1-BÖLÜM-5
    7 Örgüt Kültürü ve Müşteri İlişkileri-I K1-BÖLÜM-6
    8 Örgüt Kültürü ve Müşteri İlişkileri-II K1-BÖLÜM-6
    9 Müşteri İlişkileri Yönetimi Uygulamaları K1-BÖLÜM-7
    10 Müşteri Veritabanı Oluşturma K1-BÖLÜM-8
    11 Müşteri İlişkilerinde Karşılaşılan Sorunlar ve Çözümleri K1-BÖLÜM-8
    12 Şikayet Yönetimi K2-BÖLÜM-10
    13 Müşteri değerinin, müşteri tatmini, marka sadakati ve müşteri ilişkileri yönetimi performansı üzerindeki etkilerinin incelenmesine yönelik bir araştırma M2
    14 Müşteri ilişkileri yönetimi ve Türkiye`deki oteller üzerine bir araştırma T1
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster