Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Bitki biyolojisine giriş, eğrelti terminolojisi, paleobotanikte eğreltilerin önemi
|
Ders kitabının ilgili bölümlerinin önceden okunarak derse gelinmesi, derste işlenen konuların tekrar analizi ve konuyla ilgili diğer kaynakların araştırılması.
|
2
|
Jeolojik zaman cetveli, karasal bitkilerin evrimi, Bitkiler âleminin genel sınıflandırılması
|
Ders kitabının ilgili bölümlerinin önceden okunarak derse gelinmesi, derste işlenen konuların tekrar analizi ve konuyla ilgili diğer kaynakların araştırılması.
|
3
|
Eğreltilerin bitkiler alemindeki taksonomik yeri ve evrimsel önemi, eğreltilerin sistematiği
|
Ders kitabının ilgili bölümlerinin önceden okunarak derse gelinmesi, derste işlenen konuların tekrar analizi ve konuyla ilgili diğer kaynakların araştırılması.
|
4
|
Eğreltilerde gametofit ve sporofitin anatomik, morfolojik ve histolojik yapısı, iletim dokusu (Laboratuar çalışması)
|
Ders kitabının ilgili bölümlerinin önceden okunarak derse gelinmesi, derste işlenen konuların tekrar analizi ve konuyla ilgili diğer kaynakların araştırılması.
|
5
|
Eğreltilerde üreme, hayat döngüsü, döl almaşı (Laboratuar çalışması)
|
Ders kitabının ilgili bölümlerinin önceden okunarak derse gelinmesi, derste işlenen konuların tekrar analizi ve konuyla ilgili diğer kaynakların araştırılması.
|
6
|
Eğreltilerin ekosistemdeki yeri ekolojik önemi, eğreltilerin ekonomik önemi, kullanım alanları
|
Ders kitabının ilgili bölümlerinin önceden okunarak derse gelinmesi, derste işlenen konuların tekrar analizi ve konuyla ilgili diğer kaynakların araştırılması.
|
7
|
Eğreltilerin araziden toplanması, kurutulması, korunması ve teşhis edilmesi (Arazi çalışması)
|
Ders kitabının ilgili bölümlerinin önceden okunarak derse gelinmesi, derste işlenen konuların tekrar analizi ve konuyla ilgili diğer kaynakların araştırılması.
|
8
|
Psilophyta (Çıplak Eğreltiler); sistematiği, üremesi, biyolojisi, yaşam ortamları ve örneklerin incelenmesi
|
Ders kitabının ilgili bölümlerinin önceden okunarak derse gelinmesi, derste işlenen konuların tekrar analizi ve konuyla ilgili diğer kaynakların araştırılması.
|
9
|
Lycophyta (Lepidophyta: Kibritotları); sistematiği, üremesi, biyolojisi, yaşam ortamları ve örneklerin incelenmesi (Laboratuar çalışması).
|
Ders kitabının ilgili bölümlerinin önceden okunarak derse gelinmesi, derste işlenen konuların tekrar analizi ve konuyla ilgili diğer kaynakların araştırılması.
|
10
|
Sphenophyta (Calamophyta: At Kuyrukları); sistematiği, üremesi, biyolojisi, yaşam ortamları ve örneklerin incelenmesi (Laboratuar çalışması).
|
Ders kitabının ilgili bölümlerinin önceden okunarak derse gelinmesi, derste işlenen konuların tekrar analizi ve konuyla ilgili diğer kaynakların araştırılması.
|
11
|
Pterophyta (Gerçek Eğreltiler) sistematiği, üremesi, biyolojisi, yaşam ortamları
|
Ders kitabının ilgili bölümlerinin önceden okunarak derse gelinmesi, derste işlenen konuların tekrar analizi ve konuyla ilgili diğer kaynakların araştırılması.
|
12
|
Pterophyta (Gerçek Eğreltiler) örneklerin incelenmesi (Laboratuar çalışması)
|
Ders kitabının ilgili bölümlerinin önceden okunarak derse gelinmesi, derste işlenen konuların tekrar analizi ve konuyla ilgili diğer kaynakların araştırılması.
|
13
|
Pteridospermales ordosu ve önemi
|
Ders kitabının ilgili bölümlerinin önceden okunarak derse gelinmesi, derste işlenen konuların tekrar analizi ve konuyla ilgili diğer kaynakların araştırılması.
|
14
|
Türkiye Eğreltileri florasının güncel durumu ve devam eden araştırmalar.
|
Ders kitabının ilgili bölümlerinin önceden okunarak derse gelinmesi, derste işlenen konuların tekrar analizi ve konuyla ilgili diğer kaynakların araştırılması.
|