Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Oyunun tanımı ve tarihçesi
|
K1, Sayfa 9-79
|
2
|
Oyun kuramları
|
K2, Bölüm 3, Sayfa 49-63
|
3
|
Oyun türleri
|
K2, Bölüm 4, Sayfa 67-119
|
4
|
Gelişim ve öğrenmede oyunun rolü
|
K3, Bölüm 4, Sayfa 124-128
|
5
|
Öğrenme ortamı olarak oyun
|
K3, Bölüm 9, Sayfa 297-301
|
6
|
Oyun yoksunluğu
|
K4, Bölüm 23, Sayfa 699-721
K8, Bölüm 8, Sayfa 125
YK1, Link
|
7
|
Oyuna sosyokültürel bakış
|
K5, Kısım 2, Bölüm 2-3-4-5-6-7-8-9, Sayfa 65-171
|
8
|
Açık havada oyun
|
K6, Bölüm 2-3. Sayfa 13-37
|
9
|
Oyunun teşvik edilmesinde öğretmen rolü
|
K7, Kısım 4, Bölüm 1, Sayfa 299
|
10
|
Oyuna yetişkin müdahalesi
|
YK1, Video
|
11
|
Oyunbazlık, yaratıcılık ve mizah
|
K8, Bölüm 5-8-9 Sayfa 76-89; 116-129; 132-139
|
12
|
Oyunbazlık, yaratıcılık ve mizah-2
|
K8, Bölüm 5-8-9 Sayfa 76-89; 116-129; 132-139
|
13
|
Oyuncaklar ve esnek parçalar
|
YK2, Öğretim Üyesinin ders notları, ALMS sistemi
|
14
|
Aileler için oyun becerileri
|
K9, Sayfa 21-185
|