Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Medya, iletişim, toplum ve kültür ilişkisi
|
K1, Bölüm1, Bölüm 2, Bölüm 3
K2, Bölüm 1
YK1, Bölüm 1, Bölüm 2
|
2
|
Çocuklarda medya kullanımına ilişkin istatistikler
|
K1, Bölüm1, Bölüm 2, Bölüm 3
K2, Bölüm 1
YK1, Bölüm 1, Bölüm 2
|
3
|
Medyanın çocuklar üzerindeki olumlu ve olumsuz etkileri
|
K1, Bölüm1, Bölüm 2, Bölüm 3
K2, Bölüm 2
YK1, Bölüm 2, Bölüm 3
|
4
|
Çocuklar ve radyo-televizyon
|
K1, Bölüm1, Bölüm 2, Bölüm 3
K2, Bölüm 3
YK1, Bölüm 2, Bölüm 3
|
5
|
Çocuklar ve bilgisayar
|
K1, Bölüm 1, Bölüm 2, Bölüm 3
K2, Bölüm 3
YK1, Bölüm 3, Bölüm 4
|
6
|
Çocuklar ve güvenli internet kullanımı
|
K1, Bölüm 1, Bölüm 2, Bölüm 3
K2, Bölüm 4
YK1, Bölüm 5, Bölüm 6
|
7
|
Çocuklar ve bilgisayar oyunları
|
K1, Bölüm 3, Bölüm 4, Bölüm 5
K2, Bölüm 4
YK1, Bölüm 5, Bölüm 6
|
8
|
Çocuklar ve sosyal medya kullanımı
|
K1, Bölüm 3, Bölüm 4, Bölüm 5
K2, Bölüm 4
YK1, Bölüm 5, Bölüm 6
|
9
|
Medya okuryazarlığı
|
K1, Bölüm 3, Bölüm 4, Bölüm 5
K2, Bölüm 5
YK1, Bölüm 7, Bölüm 8
|
10
|
Çocuklar ve gazete-dergi okuma ve okuma kültürü oluşturma
|
K1, Bölüm 3, Bölüm 4, Bölüm 5
K2, Bölüm 5
YK1, Bölüm 9, Bölüm 10
|
11
|
Anne-babaların ve eğitimcilerin sorumlulukları
|
K1, Bölüm 3, Bölüm 4, Bölüm 5
K2, Bölüm 5
YK1, Bölüm 9, Bölüm 10
|
12
|
Çocuklara, anne-babalara ve eğitimcilere öneriler
|
K1, Bölüm 3, Bölüm 4, Bölüm 5
K2, Bölüm 6
YK1, Bölüm 9, Bölüm 10
|
13
|
Çocuk ve medya stratejisi ve uygulamalar
|
K1, Bölüm 3, Bölüm 4, Bölüm 5
K2, Bölüm 6
YK1, Bölüm 9, Bölüm 10
|
14
|
Çocuk ve medya ile ilgili yapılan araştırmaların incelenmesi ve tartışılması
|
K1, Bölüm 3, Bölüm 4, Bölüm 5
K2, Bölüm 6
YK1, Bölüm 9, Bölüm 10
|