ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 Erken okuryazarlığa ilişkin temel kavramlar ve teoriler K1, Bölüm 2, Sayfa 25-46
    2 Gelişen okuryazarlık yaklaşımı K1, Bölüm 2, Sayfa 28
    3 Sözel dil ve okuma deneyimleri K1, Bölüm 3, Sayfa 51-63; Bölüm 4, Sayfa 67-87
    4 Yazı farkındalığı ve yazma deneyimleri K1, Bölüm 5, Sayfa 91-108
    5 Sınıfta erken okuryazarlık çevresi K1, Bölüm 8, Sayfa 155-166
    6 Kitap türleri K1, Bölüm 6, Sayfa 113-133
    7 Erken okuryazarlık becerilerinin değerlendirilmesi K2, Bölüm 15, Sayfa 337-360 K3, Bölüm 10, Sayfa 198-208
    8 Erken Okuryazarlık becerilerinin desteklenmesi K2, Bölüm 16, Sayfa 361- 383
    9 Erken Okuryazarlık Müdahale Programları K2, Bölüm 17, Sayfa 383-405
    10 Erken okuryazarlık araştırmaları K1, Bölüm 13, Sayfa 273-285 K2, Bölüm 18, Sayfa 409--431
    11 Erken okuryazarlık becerilerinin oyunla desteklenmesi K2, Bölüm 11, Sayfa 233-251
    12 Teknoloji ve Erken Okuryazarlık K1, Bölüm 7, Sayfa 139-152 K2, Bölüm 12, Sayfa 257-287
    13 Erken Okuryazarlık Etkinlikleri K2, Bölüm 19, Sayfa 439-461
    14 Erken Okuryazarlık Stratejileri K4, Sayfa 3-219
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster