ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 Sağlık hizmetlerinde kalitenin anlamı K1- Bölüm 1.
    2 Sağlık hizmetlerinde kalite iyileştirmenin tarihçesi K1- Bölüm 2
    3 Sağlık hizmetlerinde sürekli kalite iyileştirme/toplam kalite yönetimi K1- Bölüm 1.
    4 Sürekli kalite iyileştirmenin ögeleri K1- Bölüm 6, K2- Bölüm 1, 2
    5 Hasta deneyiminin ölçülmesi ve iyileştirilmesi K1- Bölüm 5.
    6 Müşteri odaklılık K1- Bölüm 18.
    7 Veri toplama K1- Bölüm 4.
    8 Sağlık hizmetlerinde kalite göstergeleri K1- Bölüm 1.
    9 Kalite için liderlik K1- Bölüm 9.
    10 Kalite iyileştirme modelleri K1- Bölüm 14,1; K 2- Bölüm 12
    11 Stratejik kalite yönetimi K1- Bölüm 13.
    12 Dışsal kalite değerlendirme K1- Bölüm 1.
    13 Hasta güvenliği K1- Bölüm 10.
    14 Türkiye`de sağlık hizmetlerinde kalite iyileştirme çalışmaları K3- Bölüm 1
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster