ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 Dijital illüstrasyon alanları ile ilgili anlatım. K1. Bölüm 1
    2 Dijital tablet ile çizim egzersizleri yapma ve öğrencilerin araştırma çalışmalarını değerlendirme. K2. Bölüm 2
    3 Organik nesne örnek alınarak çizim çalışmaları yapma. YK3. Bölüm 1
    4 Dijital ortamda uygulamak üzere proje konuları hakkında hazırlık yapma. YK5. Bölüm 1
    5 Bir oyun, animasyon ya da çizgi-roman için hikaye içeriği oluşturma. YK5. Bölüm 2
    6 Bir oyun, animasyon ya da çizgi-roman projesi için karakter setleri oluşturma. YK5. Bölüm 3
    7 Bir oyun, animasyon ya da çizgi-roman projesi için karakterlerin taslak çizimlerini yapma. YK5. Bölüm 4
    8 Bir oyun, animasyon ya da çizgi-roman projesi için sahne tasarımlarını geliştirme. YK5. Bölüm 5
    9 Bir oyun, animasyon ya da çizgi-roman projesi için sahne tasarımlarını renklendirme. YK5. Bölüm 6
    10 Bir oyun, animasyon ya da çizgi-roman projesi için sahne tasarımlarını değerlendirme. YK5. Bölüm 6
    11 Bir oyun, animasyon ya da çizgi-roman projesi için sahne tasarımlarına ait gerekli düzenlemeleri yapma. YK4. Bölüm 1
    12 Bir oyun, animasyon ya da çizgi-roman projesi için sahne tasarımlarına ait yan unsurları projeye dahil etme. YK4. Bölüm 2
    13 Bir oyun, animasyon ya da çizgi-roman projesini basım ve yayına hazırlama. YK2. Bölüm 3
    14 Bir oyun, animasyon ya da çizgi-roman projelerinin sonuç hallerini değerlendirme. YK5. Bölüm 7
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster