Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Dijital illüstrasyon alanları ile ilgili anlatım.
|
K1. Bölüm 1
|
2
|
Dijital tablet ile çizim egzersizleri yapma ve öğrencilerin araştırma çalışmalarını değerlendirme.
|
K2. Bölüm 2
|
3
|
Organik nesne örnek alınarak çizim çalışmaları yapma.
|
YK3. Bölüm 1
|
4
|
Dijital ortamda uygulamak üzere proje konuları hakkında hazırlık yapma.
|
YK5. Bölüm 1
|
5
|
Bir oyun, animasyon ya da çizgi-roman için hikaye içeriği oluşturma.
|
YK5. Bölüm 2
|
6
|
Bir oyun, animasyon ya da çizgi-roman projesi için karakter setleri oluşturma.
|
YK5. Bölüm 3
|
7
|
Bir oyun, animasyon ya da çizgi-roman projesi için karakterlerin taslak çizimlerini yapma.
|
YK5. Bölüm 4
|
8
|
Bir oyun, animasyon ya da çizgi-roman projesi için sahne tasarımlarını geliştirme.
|
YK5. Bölüm 5
|
9
|
Bir oyun, animasyon ya da çizgi-roman projesi için sahne tasarımlarını renklendirme.
|
YK5. Bölüm 6
|
10
|
Bir oyun, animasyon ya da çizgi-roman projesi için sahne tasarımlarını değerlendirme.
|
YK5. Bölüm 6
|
11
|
Bir oyun, animasyon ya da çizgi-roman projesi için sahne tasarımlarına ait gerekli düzenlemeleri yapma.
|
YK4. Bölüm 1
|
12
|
Bir oyun, animasyon ya da çizgi-roman projesi için sahne tasarımlarına ait yan unsurları projeye dahil etme.
|
YK4. Bölüm 2
|
13
|
Bir oyun, animasyon ya da çizgi-roman projesini basım ve yayına hazırlama.
|
YK2. Bölüm 3
|
14
|
Bir oyun, animasyon ya da çizgi-roman projelerinin sonuç hallerini değerlendirme.
|
YK5. Bölüm 7
|