Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Grafik animasyona giriş.
|
ilgili konuya hazırlanılması
|
2
|
Resim formatları
|
ilgili konuya hazırlanılması
|
3
|
Kaydetme şekilleri
|
ilgili konuya hazırlanılması
|
4
|
Photoshop ekranı
|
ilgili konuya hazırlanılması
|
5
|
Menüler,araç kutusu
|
ilgili konuya hazırlanılması
|
6
|
Katmanlar
|
ilgili konuya hazırlanılması
|
7
|
Katmanlar
|
ilgili konuya hazırlanılması
|
8
|
Filtreler ve Resimleri düzenleme
|
ilgili konuya hazırlanılması
|
9
|
Flash ekranı
|
ilgili konuya hazırlanılması
|
10
|
Zaman çizgisi
|
ilgili konuya hazırlanılması
|
11
|
Sembol ve grup oluşturma
|
ilgili konuya hazırlanılması
|
12
|
Animasyon çeşitlerini kullanma
|
ilgili konuya hazırlanılması
|
13
|
Buton alıştırma
|
ilgili konuya hazırlanılması
|
14
|
Kod yazma
|
ilgili konuya hazırlanılması
|
Ön Koşul
|
-
|
Ders Dili
|
Türkçe
|
Dersin Sorumlusu
|
Öğr. Gör. Şenay Gökmen
|
Dersi Verenler
|
-
|
Ders Yardımcıları
|
yok
|
Kaynaklar
|
Adobe Photoshop CS5, Flash CS5
|
Yardımcı Kitap
|
yok
|
Dersin Amacı
|
1. Resim kaydetme formatlarını ve özelliklerini anlayabilme.
2. Resim dosyalarını açıp, düzenleyebilme.
3. Animasyon mantığını anlayabilme.
4. Animasyon oluşturabilmek için gerekli çizim nesnelerini kullanabilme ve bunları animasyona dönüştürebilme.
|
Dersin İçeriği
|
Grafik animasyona giriş,Resim formatları,Kaydetme şekilleri,Photoshop ekranı,Menüler,araç kutusu,Katmanlar,Filtreler ve Resimleri düzenleme,
Flash ekranı,Zaman çizgisi,Sembol ve grup oluşturma,Animasyon çeşitlerini kullanma,Buton alıştırma,Kod yazma
|
|
Program Yeterlilik Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
1
|
Bilgisayar alanında temel kavramları bilir ve bilgisayar sektöründe nitelikli ara eleman olarak yer alır.
|
4
|
2
|
Yazılım planlama ve tasarımında görev alır.
|
2
|
3
|
Yazılım sektöründeki program üretme çalışmalarında grup içinde yönetsel olmayan görevleri yerine getirir.
|
4
|
4
|
Yazılım kurulum, test ve kabul işlemlerini yapar.
|
-
|
5
|
Veri güvenliği ve saklanması ile ilgili tedbirleri alır.
|
-
|
6
|
Kelime işlemci, hesaplama tablosu, sunu, veri tabanı ve grafik tabanlı tasarım programlarını kurar, kullanır ve bu programların program geliştirme modüllerini kullanarak program üretir.
|
5
|
7
|
Bilgisayarda karşılaşılan yazılım ve basit donanım arızalarını tespit eder ve uzmanlık gerektirmeyen sorunlara çözüm getirir.
|
-
|
8
|
Sektörde geçerliliğini koruyan kişisel bilgisayar işletim sistemlerini ve ağ işletim sistemlerini kullanır.
|
2
|
9
|
İnterneti kullanarak istediği bilgilere erişebilir.
|
5
|
10
|
Donanım keşif işlemlerinde görev alır.
|
-
|
11
|
Sistemle ilgili malzeme ve teçhizatın seçimi ve kurulması işlemini yapar.
|
-
|
12
|
İş yerinde bilgisayar kaynakları, sağlık ve emniyet ile ilgili kanuna dayalı yönetmeliklerin nerede uygulanacağını bilir.
|
-
|
13
|
İnsan ilişkileri ve girişimcilik alanında temel kavramları bilir, hizmet verirken bu kavramları ilke ve etik kurallara dönüştürür.
|
-
|
14
|
Analitik düşünme yeteneği kazanır.
Yerinde ve zamanında doğru eleştiri yapma ve eleştiriye açık olma alışkanlığı kazanır.
|
-
|
15
|
Standartlarda ve yönetmeliklerde detaylar verilen teknikleri uygular.
Alanı ile ilgili bilgi ve becerilerini kullanarak ülke ekonomisine katkıda bulunur.
|
-
|