ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    3D Modelleme ve Animasyon I CBL223 GÜZ 3+1 Fak./ Üni. S 6
    Öğrenme Çıktıları
    1-Araç çubukları ve çizim elemanlarını tanıyıp, kullanabilme.
    2-3D elemanları çizebilme.
    3-Bu elemanlardan bileşik ve daha karmaşık şekiller oluşturabilme.
    4-Elde edilen şekiller üzerinde düzeltmeler yapabilme.
    5-Işık ve gölgelendirme yapma.
  • AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
  • EtkinlikKatkı Yüzdesi

    (100)

    SayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
    Ders Süresi (Hafta x Ders Saati)14456
    Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, pekiştirme)12560
    Ödevler2013030
    Kısa Süreli Sınavlar (sınav + hazırlık) 0000
    Ara Sınavlar (sınav + hazırlık)3011414
    Proje0000
    Laboratuar 0000
    Yarıyıl Sonu Sınavı (sınav + hazırlık) 5012020
    Diğer 0000
    Toplam İş Yükü(Saat)   180
    Toplam İş Yükü(Saat)/ 30 (s)     6 ---- (6)
    Dersin AKTS Kredisi   6
  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 Kurulum. Araç çubuklarının tanıtımı K1:IDE ortamı
    2 3D çizim elemanlarını tanıma ve kullanma K1:Temel çizim elemanları
    3 3D çizim elemanlarını tanıma ve kullanma K1:Temel çizim elemanları Basit tasarım araçları
    4 3D çizim elemanlarını tanıma ve kullanma K1:Temel çizim elemanları Basit tasarım araçları
    5 3D çizim elemanlarını iki boyutlu elemanlar yardımıyla üretme. K1:Temel çizim elemanları Basit tasarım araçları
    6 3D çizim elemanlarını iki boyutlu elemanlar yardımıyla üretme. K1:Temel çizim elemanları Basit tasarım araçları
    7 Yapılan çizimler üzerinde düzenleme ve değiştirmeler yapma. K1:Temel çizim elemanları, Modifiye araçları
    8 Yapılan çizimler üzerinde düzenleme ve değiştirmeler yapma. K1:Temel çizim elemanları, Modifiye araçları
    9 Yapılan çizimler üzerinde düzenleme ve değiştirmeler yapma. K1:Temel çizim elemanları, Modifiye araçları
    10 Yapılan çizimler üzerinde düzenleme ve değiştirmeler yapma. K1:Temel çizim elemanları, Modifiye araçları
    11 Detaylı 3D çizimler yapma K1:Gelişmiş modifiye araçalrı
    12 Detaylı 3D çizimler yapma K1:Gelişmiş modifiye araçalrı
    13 Işık ve gölgelendirme yapma k1: Işık kullanımı
    14 Işık ve gölgelendirme yapma k1: Işık kullanımı
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Öğr. Gör. Bekir Güldibi
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar k1:www.autodesk.com
    Yardımcı Kitap -
    Dersin Amacı Bilgisayar ortamında özgün tasarımlar yapmak.
    Dersin İçeriği 2D çizimler, 3D çizimler, Tasarım düzenleme, Işık kullanımı.
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster