Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Analog ve dijital sinyallerin açıklanması ve TTL ve CMOS devrelerde mantık düzeyi 1 ve mantık düzeyi 0?a denk gelen gerilimlerin söylenmesi.
|
Ders kitaplarından ilgili yerlerin tespit edilerek konuların daha iyi anlaşılması için örneklerin çoğaltılması.
|
2
|
Onluk tabandaki sayıları ikilik tabana ve ikilik tabandaki sayıları onluk tabana dönüştürmenin yapılması.
|
Ders kitaplarından ilgili yerlerin tespit edilerek konuların daha iyi anlaşılması için örneklerin çoğaltılması.
|
3
|
İkilik tabandaki sayıları onaltılık tabana ve onaltılık tabandaki sayıları ikilik tabana dönüştürmenin yapılması.
|
Ders kitaplarından ilgili yerlerin tespit edilerek konuların daha iyi anlaşılması için örneklerin çoğaltılması.
|
4
|
BCD kodun ikilik ve onaltılık taban ile ilişkisinin açıklanması.
|
Ders kitaplarından ilgili yerlerin tespit edilerek konuların daha iyi anlaşılması için örneklerin çoğaltılması.
|
5
|
Mantıksal VE (AND) ,VEYA (OR), DEĞİL (NOT) ve VE DEĞİL (NAND) fonksiyonlarının açıklanması .
|
Ders kitaplarından ilgili yerlerin tespit edilerek konuların daha iyi anlaşılması için örneklerin çoğaltılması.
|
6
|
Mantıksal VEYA DEĞİL (NOR),ÖZEL VEYA (X-OR) ve Tampon (buffer) fonksiyonlarının açıklanması .
|
Ders kitaplarından ilgili yerlerin tespit edilerek konuların daha iyi anlaşılması için örneklerin çoğaltılması.
|
7
|
Mantık kapıları kullanarak devreler meydana getirilmesi.
|
Ders kitaplarından ilgili yerlerin tespit edilerek konuların daha iyi anlaşılması için örneklerin çoğaltılması.
|
8
|
Yalnızca VE DEĞİL (NAND) kapıları kullanarak diğer kapıların elde edilmesi.
|
Ders kitaplarından ilgili yerlerin tespit edilerek konuların daha iyi anlaşılması için örneklerin çoğaltılması.
|
9
|
Toplama , çıkarma , birleştirme , tamamlama , iptal etme işlemlerine ilişkin boole kurallarını ve teoremlerini kullanarak boole ifadelerini sadeleştirme işleminin yapılması .
|
Ders kitaplarından ilgili yerlerin tespit edilerek konuların daha iyi anlaşılması için örneklerin çoğaltılması.
|
10
|
Karnaugh haritaları ile sadeleştirme yapılması.
|
Ders kitaplarından ilgili yerlerin tespit edilerek konuların daha iyi anlaşılması için örneklerin çoğaltılması.
|
11
|
Kod çözücülerin (decoder) ve Kodlayıcıların (encoder) çalışmasının ve kullanılışının açıklanması
|
Ders kitaplarından ilgili yerlerin tespit edilerek konuların daha iyi anlaşılması için örneklerin çoğaltılması.
|
12
|
7segmentli kod çözücünün çalışmasını ve kullanılışının açıklanması .7segmentli displaylerin ve LCD displaylerin tanınması ve kullanılması .
|
Ders kitaplarından ilgili yerlerin tespit edilerek konuların daha iyi anlaşılması için örneklerin çoğaltılması.
|
13
|
Tekilleyici (multiplexer) , Çoğullayıcı (demultiplexer), Karşılaştırıcı (comparator) kullanarak mantıksal problem çözülmesi
|
Ders kitaplarından ilgili yerlerin tespit edilerek konuların daha iyi anlaşılması için örneklerin çoğaltılması.
|
14
|
TTL , MOS , CMOS elemanların elektriksel özelliklerini ve katalog özelliklerini okuyup yorumlanması..
|
Ders kitaplarından ilgili yerlerin tespit edilerek konuların daha iyi anlaşılması için örneklerin çoğaltılması.
|