Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
HUKUK KAVRAMI, TEMEL HUKUK KAVRAMLARI
VE TÜRK HUKUK SİSTEMİ
|
K1: GENEL HUKUK BİLGİSİ s.5-12
|
2
|
HUKUKUN DALLARI VE KAYNAKLARI
|
K1: GENEL HUKUK BİLGİSİ s.13-22
|
3
|
TÜRK YARGI SİSTEMİ VE YARGI KURULUŞLARI
|
K1: GENEL HUKUK BİLGİSİ s.25-32
|
4
|
DAVA TÜRLERİ, HUKUK İŞLEM, HUKUKİ OLAYLAR
|
K1: GENEL HUKUK BİLGİSİ s.33-44
|
5
|
HUKUKİ İLİŞKİLER VE HUKUKİ HAKLAR
|
K1: GENEL HUKUK BİLGİSİ s.45-57
|
6
|
KİŞİLİK KAVRAMI VE KİŞİLERİN SINIFLANDIRILMASI
|
K1: GENEL HUKUK BİLGİSİ s.58-62
|
7
|
KİŞİLERİN EHLİYETLERİ
|
K1: GENEL HUKUK BİLGİSİ s.65-78
|
8
|
MİRAS KAVRAMI VE KANUNİ MİRASÇILAR
|
K1: GENEL HUKUK BİLGİSİ s.79-84
|
9
|
MÜLKİYET HAKKI, KONUSU VE KAPSAMI
|
K1: GENEL HUKUK BİLGİSİ s.85-97
|
10
|
BORÇ KAVRAMI VE SÖZLEŞME TÜRLERİ
|
K1: GENEL HUKUK BİLGİSİ s.98-102
|
11
|
HAKSIZ FİLLERDEN DOĞAN BORÇLAR VE SEBEPSİZ ZENGİNLEŞMEDEN DOĞAN BORÇLAR
|
K1: GENEL HUKUK BİLGİSİ s.105-116
|
12
|
BORÇALRIN HÜKÜMLERİ VE BORÇLARIN SONA ERMESİ
|
K1: GENEL HUKUK BİLGİSİ s117-128
|
13
|
GERÇEK VE TÜZEL KİŞİLER
|
K1: GENEL HUKUK BİLGİSİ s.129-132
|
14
|
ÖZEL HUKUK VE KAMU HUKUKU İŞLEMLERİ
|
K1: GENEL HUKUK BİLGİSİ s.133-149
|
|
Program Yeterlilik Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
1
|
Alanı ile ilgili temel düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme.
|
5
|
2
|
Ortaöğretim düzeyinde kazanılan yeterliliklere dayalı olarak alanındaki güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama araç-gereçleri ve diğer kaynaklarla desteklenen temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olma.
|
4
|
3
|
Alanında edindiği temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri aynı alanda bir ileri eğitim düzeyinde veya aynı düzeydeki bir alanda kullanabilme becerileri kazanma.
|
1
|
4
|
Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak, verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilme.
|
-
|
5
|
Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için ekip üyesi olarak sorumluluk alabilme.
|
-
|
6
|
Sorumluluğu altında çalışanların bir proje çerçevesinde gelişimlerine yönelik etkinlikleri yürütebilme.
|
2
|
7
|
Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme, öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme ve karşılayabilme.
|
3
|
8
|
Öğrenimini aynı alanda bir ileri eğitim düzeyine veya aynı düzeydeki bir mesleğe yönlendirebilme
|
1
|
9
|
Yaşamboyu öğrenme bilinci kazanma
|
-
|
10
|
Alanı ile ilgili konularda sahip olduğu temel bilgi ve beceriler düzeyinde düşüncelerini yazılı ve sözlü iletişim yoluyla aktarabilir.
|
-
|
11
|
Alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilir.
|
-
|
12
|
Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü A2 Genel Düzeyi`nde kullanarak alanındaki bilgileri izleyebilme ve meslektaşları ile iletişim kurabilir.
|
4
|
13
|
Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı Temel Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilir.
|
2
|
14
|
Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite ve kültürel değerler ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olur.
|
3
|
15
|
Alanı ile ilgili verilerin toplanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere sahip olur.
|
5
|