1-Yönetim kavramını ve büro yönetimi kavramını açıklar. 2-Tek yönlü ve iki yönlü iletişim konusunda açıklama yapar, iletişim ve enformasyon kavramlarını açıklar.İletişim ve etik, iletişim ve kişilik ile motive edici iletişimin neler olduğunu açıklar. 3-Örgüt ve örgütsel iletişim kavramlarını tanımlar, örgütsel verimlilik ve etkinlikte iletişimin yeri ve önemini açıklar.Örgütsel iletişimin fonksiyonlarının neler olduğunu açıklar. 4-Örgüt ve örgütsel iletişim kavramlarını tanımlar, örgütsel verimlilik ve etkinlikte iletişimin yeri ve önemini açıklar.Örgütsel iletişimin fonksiyonlarının neler olduğunu açıklar. 5-Örgütsel iletişimin fonksiyonlarının neler olduğunu açıklar. 6-Örgütsel iletişimin fonksiyonlarının neler olduğunu açıklar. 9-Yönetim kavramını ve büro yönetimi kavramını açıklar. 10-Büro faaliyetlerinin plânlanmasının yöntemlerini ve önemini açıklar. 11-Büro faaliyetlerinin plânlanmasının yöntemlerini ve önemini açıklar. 12-Bürolarda dosyalama ve arşivleme tekniklerini açıklar. 13-Bürolarda dosyalama ve arşivleme tekniklerini açıklar. 14-İletişimin temel özelliklerini, önemini, unsurlarını ve fonksiyonlarını açıklar.İletişim unsurlarını (gönderici, alıcı, mesaj, kanal, algılama, değerleme, geri bildirim, çevre ve gürültü) açıklar. 15-İletişimin temel özelliklerini, önemini, unsurlarını ve fonksiyonlarını açıklar.İletişim unsurlarını (gönderici, alıcı, mesaj, kanal, algılama, değerleme, geri bildirim, çevre ve gürültü) açıklar. 16-Tek yönlü ve iki yönlü iletişim konusunda açıklama yapar, iletişim ve enformasyon kavramlarını açıklar.İletişim ve etik, iletişim ve kişilik ile motive edici iletişimin neler olduğunu açıklar. |