ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Pazarlama ve Satış Yönetimi CIS204 BAHAR 3+1 Fakülte Z 4
    Öğrenme Çıktıları
    1-Pazarlamanın konusunu, kapsamını ve özelliklerini açıklar.
    2-Pazarlama yönetiminin gelişme dönemlerini ve modern pazarlama yönetimini açıklar.
    3-Pazarlama sistemini ve pazarlamayı etkileyen çevre faktörlerini açıklar.
    4-Pazarlamanın yararlarını ve stratejik pazarlama sürecinin aşamalarını açıklar.
    5-Tüketici pazarlarının çeşitlerini, özelliklerini, tüketici davranışlarını etkileyen sosyal, psikolojik ve kişisel faktörleri açıklar.
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Öğr.Gör.İlhan Yürekli
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar K1: Bozacı, İ., Karakaya, E., Güler, Y.B.. (2017). Pazarlamada İlkeler, Beta Yayınevi, İstanbul.
    Yardımcı Kitap -
    Dersin Amacı Modern pazarlama misyonunu oluşturmak Hedef pazarı belirleyebilme ve yeni mamul geliştirilmesinde izlenecek sürecin öğretilmesi Mamulün hayat seyrinde izlenecek pazarlama stratejilerinin öğretilmesi Fiyat, tutundurma ve dağıtım kanallarının öğretilmesi Pazarlama araştırmasının ve uluslar arası pazarlama kavramlarının öğretilmesi
    Dersin İçeriği Pazarlamanın Konusu, Kapsamı,Gelişimi Modern Pazarlama Pazarlama Çevresi Stratejik Planlama Tüketici Pazarları ve Tüketici Davranışı ile Endüsriyel (Örgütsel )Pazarlar Pazarlamanın Rolü Pazarlama Çevresi Stratejik Planlama Pazarlama Bilgi Sistemi Pazarlama Araştırması Pazar Bölümlendirme Hedef Pazar Seçimi ve Talep Tahminleri Pazarlama Karması Doğrudan Pazarlama ve Hizmet Pazarlaması Elektronik Ticaret ve İnternette Pazarlama Pazarlama Yönetimi ve Uluslararası Pazarlama
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster