Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Kamu devlet ve kamu yönetimi kavramı
|
K1: Kamu Yönetimi s.7-18
|
2
|
Kamu devlet ve kamu yönetimi kavramı
|
K1: Kamu Yönetimi s.19-28
|
3
|
Kamu yönetiminin gelişimi
|
K1: Kamu Yönetimi s.29-38
|
4
|
Kamu yönetiminin elemanları
|
K1: Kamu Yönetimi s.39-47
|
5
|
Kamu özel yönetim ayrımı
|
K1: Kamu Yönetimi s.54-65
|
6
|
Yönetim düşüncesinin gelişimi
|
K1: Kamu Yönetimi s.66-78
|
7
|
Klasik yönetim düşüncesi
|
K1: Kamu Yönetimi s.79-87
|
8
|
Modern yönetim düşüncesi
|
K1: Kamu Yönetimi s.88-94
|
9
|
Yeni kamu yönetimi anlayışı
|
K1: Kamu Yönetimi s.95-108
|
10
|
Yönetişim ve ortaklık geliştirme
|
K1: Kamu Yönetimi s.109-118
|
11
|
Yeni yönetim yaklaşımlarının kamu yönetimine yapı ve işleyiş olarak yansıması
|
K1: Kamu Yönetimi s120-137
|
12
|
Yönetim süreçleri
|
K1: Kamu Yönetimi s.138-148
|
13
|
Yönetim süreçleri
|
K1: Kamu Yönetimi s.149-155
|
14
|
Yönetim süreçleri
|
K1: Kamu Yönetimi s.156-163
|
|
Program Yeterlilik Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
1
|
Alanı ile ilgili temel düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme.
|
3
|
2
|
Ortaöğretim düzeyinde kazanılan yeterliliklere dayalı olarak alanındaki güncel bilgileri içeren ders kitapları, uygulama araç-gereçleri ve diğer kaynaklarla desteklenen temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgilere sahip olma.
|
4
|
3
|
Alanında edindiği temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri aynı alanda bir ileri eğitim düzeyinde veya aynı düzeydeki bir alanda kullanabilme becerileri kazanma.
|
5
|
4
|
Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak, verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilme.
|
5
|
5
|
Alanı ile ilgili uygulamalarda karşılaşılan ve öngörülemeyen karmaşık sorunları çözmek için ekip üyesi olarak sorumluluk alabilme.
|
5
|
6
|
Sorumluluğu altında çalışanların bir proje çerçevesinde gelişimlerine yönelik etkinlikleri yürütebilme.
|
5
|
7
|
Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme, öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme ve karşılayabilme.
|
5
|
8
|
Öğrenimini aynı alanda bir ileri eğitim düzeyine veya aynı düzeydeki bir mesleğe yönlendirebilme
|
5
|
9
|
Yaşamboyu öğrenme bilinci kazanma
|
5
|
10
|
Alanı ile ilgili konularda sahip olduğu temel bilgi ve beceriler düzeyinde düşüncelerini yazılı ve sözlü iletişim yoluyla aktarabilir.
|
3
|
11
|
Alanı ile ilgili konularda düşüncelerini ve sorunlara ilişkin çözüm önerilerini uzman olan ve olmayan kişilerle paylaşabilir.
|
4
|
12
|
Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü A2 Genel Düzeyi`nde kullanarak alanındaki bilgileri izleyebilme ve meslektaşları ile iletişim kurabilir.
|
5
|
13
|
Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı Temel Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilir.
|
4
|
14
|
Sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite ve kültürel değerler ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olur.
|
4
|
15
|
Alanı ile ilgili verilerin toplanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere sahip olur.
|
4
|