Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
İşyerini tanıma, yapılan iş hakkında bilgi alma
|
k1
|
2
|
İşyerini tanıma, yapılan iş hakkında bilgi alma
|
k1
|
3
|
İşyerini tanıma, yapılan iş hakkında bilgi alma
|
k1
|
4
|
İşyerini tanıma, yapılan iş hakkında bilgi alma
|
k1
|
5
|
İşyeri uygulamalarının planlamasını ve iş akışını öğrenmek
|
k1
|
6
|
İşyeri uygulamalarının planlamasını ve iş akışını öğrenmek
|
k1
|
7
|
İşyeri uygulamalarının planlamasını ve iş akışını öğrenmek
|
k1
|
8
|
İş hayatında hiyerarşik düzeni ve insan ilişkilerini analiz edebilmek, mesleği ile ilgili görev ve sorumlulukları yerine getirebilmek
|
k1
|
9
|
İş hayatında hiyerarşik düzeni ve insan ilişkilerini analiz edebilmek, mesleği ile ilgili görev ve sorumlulukları yerine getirebilmek
|
k1
|
10
|
İş hayatında hiyerarşik düzeni ve insan ilişkilerini analiz edebilmek, mesleği ile ilgili görev ve sorumlulukları yerine getirebilmek
|
k1
|
11
|
İş hayatında hiyerarşik düzeni ve insan ilişkilerini analiz edebilmek, mesleği ile ilgili görev ve sorumlulukları yerine getirebilmek
|
k1
|
12
|
İş uygulamalarını incelemek, uygulamalara katılmak ve yapılan çalışmaları raporlamak
|
k1
|
13
|
İş uygulamalarını incelemek, uygulamalara katılmak ve yapılan çalışmaları raporlamak
|
k1
|
14
|
İş uygulamalarını incelemek, uygulamalara katılmak ve yapılan çalışmaları raporlamak
|
k1
|
|
Program Yeterlilik Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
1
|
Mesleğindeki gelişmeleri takip eder.
|
5
|
2
|
Mesleğinde bilgisayarı kullanır.
|
4
|
3
|
Şema okur, devreye uygular.
|
4
|
4
|
Üst birimlerden aldığı iş tanımını anlar, yorumlar, alt birimlere aktarır.
|
4
|
5
|
İş organizasyonu yapar.
|
3
|
6
|
İleri teknoloji ve özellik isteyen uygulamaları yapar, alt birimlere aktarır.
|
-
|
7
|
Takım çalışmasının önemini bilir.
|
5
|
8
|
Sorumluluk ve risk alır
|
3
|
9
|
İletişim kurar.
|
4
|
10
|
Karar verir.
|
-
|
11
|
İhtiyaç analizi yapar
|
-
|
12
|
Problem çözer.
|
3
|
13
|
Rapor yazar.
|
5
|
14
|
Kendi işini kurabilir.
|
3
|
15
|
Ekipmanları kullanır, bakım ve onarımını yapar, kayıtlarını tutar.
|
3
|