ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Mesleki Yabancı Dil I CMD217 GÜZ 3+1 S 4
    Öğrenme Çıktıları
    1-Gerektiğinde kendisini ve/veya çevresindeki kişileri tanıtır
    2-İş ve işyeri ile ilgili konularda bilgi verir
    3-Resmi ortamda isteklerde bulunur, yardım teklif eder
    4-Gereklilik ve zorunluluk ifade eder
    5-İş ortamında olumlu veya olumsuz talimatlar verir, sıralama yapar, talimatları cevaplandırır
    6-Özgeçmiş (Curriculum Vitae) yazar
    7-İş mektupları yazar
  • AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
  • EtkinlikKatkı Yüzdesi

    (100)

    SayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
    Ders Süresi (Hafta x Ders Saati)14456
    Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, pekiştirme)13452
    Ödevler0000
    Kısa Süreli Sınavlar (sınav + hazırlık) 0000
    Ara Sınavlar (sınav + hazırlık)4011111
    Proje0000
    Laboratuar 0000
    Yarıyıl Sonu Sınavı (sınav + hazırlık) 6011111
    Diğer 0000
    Toplam İş Yükü(Saat)   130
    Toplam İş Yükü(Saat)/ 30 (s)     4,33 ---- (4)
    Dersin AKTS Kredisi   4
  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 Dört Becerinin (konuşma, Dinleme, Yazma, Okuma) entegre bir şekilde kullanımı
    2 Dört Becerinin (konuşma, Dinleme, Yazma, Okuma) entegre bir şekilde kullanımı
    3 Dört Becerinin (konuşma, Dinleme, Yazma, Okuma) entegre bir şekilde kullanımı
    4 Dört Becerinin (konuşma, Dinleme, Yazma, Okuma) entegre bir şekilde kullanımı
    5 Dört Becerinin (konuşma, Dinleme, Yazma, Okuma) entegre bir şekilde kullanımı
    6 Dört Becerinin (konuşma, Dinleme, Yazma, Okuma) entegre bir şekilde kullanımı
    7 Dört Becerinin (konuşma, Dinleme, Yazma, Okuma) entegre bir şekilde kullanımı
    8 Dört Becerinin (konuşma, Dinleme, Yazma, Okuma) entegre bir şekilde kullanımı
    9 Dört Becerinin (konuşma, Dinleme, Yazma, Okuma) entegre bir şekilde kullanımı
    10 Dört Becerinin (konuşma, Dinleme, Yazma, Okuma) entegre bir şekilde kullanımı
    11 Dört Becerinin (konuşma, Dinleme, Yazma, Okuma) entegre bir şekilde kullanımı
    12 Dört Becerinin (konuşma, Dinleme, Yazma, Okuma) entegre bir şekilde kullanımı
    13 Dört Becerinin (konuşma, Dinleme, Yazma, Okuma) entegre bir şekilde kullanımı
    14 Dört Becerinin (konuşma, Dinleme, Yazma, Okuma) entegre bir şekilde kullanımı
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Yrd. Doç. Dr. Oğuzhan UZUN
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları Uzm. Mehmet GÜNEŞ
    Kaynaklar Ormancılık Terimleri Sözlüğü (Yılmaz BOZKURT)
    Yardımcı Kitap -
    Dersin Amacı Yabancı dilden mesleki alanda faydalanabilme, yabancı dilde yazı veya söz ile anlatılmak istenileni doğru olarak anlayabilme, amaca uygun yazım tekniği ile anlaşılır şekilde yazma ve anlatılmak isteneni anlaşılır bir şekilde söz ile ifade edebilme
    Dersin İçeriği 1 Dört Becerinin (konuşma, Dinleme, Yazma, Okuma) entegre bir şekilde kullanımı 2 Dört Becerinin (konuşma, Dinleme, Yazma, Okuma) entegre bir şekilde kullanımı 3 Dört Becerinin (konuşma, Dinleme, Yazma, Okuma) entegre bir şekilde kullanımı 4 Dört Becerinin (konuşma, Dinleme, Yazma, Okuma) entegre bir şekilde kullanımı 5 Dört Becerinin (konuşma, Dinleme, Yazma, Okuma) entegre bir şekilde kullanımı 6 Dört Becerinin (konuşma, Dinleme, Yazma, Okuma) entegre bir şekilde kullanımı 7 Dört Becerinin (konuşma, Dinleme, Yazma, Okuma) entegre bir şekilde kullanımı 8 Dört Becerinin (konuşma, Dinleme, Yazma, Okuma) entegre bir şekilde kullanımı 9 Dört Becerinin (konuşma, Dinleme, Yazma, Okuma) entegre bir şekilde kullanımı 10 Dört Becerinin (konuşma, Dinleme, Yazma, Okuma) entegre bir şekilde kullanımı 11 Dört Becerinin (konuşma, Dinleme, Yazma, Okuma) entegre bir şekilde kullanımı 12 Dört Becerinin (konuşma, Dinleme, Yazma, Okuma) entegre bir şekilde kullanımı 13 Dört Becerinin (konuşma, Dinleme, Yazma, Okuma) entegre bir şekilde kullanımı 14 Dört Becerinin (konuşma, Dinleme, Yazma, Okuma) entegre bir şekilde kullanımı
  • Program Yeterlilik Çıktıları
  • Program Yeterlilik Çıktıları Katkı Düzeyi
    1 Kullanım yerine göre ahşap ve ahşap esaslı malzemeyi tanımak.. 1
    2 Mobilya üretim makinelerini tanımak -
    3 Mobilya tasarlamak -
    4 Proje hazırlamak -
    5 Bilgisayar destekli çizim yapmak -
    6 Araştırma ve değerlendirme yapmak 2
    7 Üretim sürecini planlamak -
    8 Mobilya imal etmek -
    9 Mesleki etik değerlere uymak -
    10 İş yeri/işletmeyi kurmak ve yönetmek 1
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster