ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 Bütünleşik pazarlama iletişimi kavramı, tanımı ve özellikleri K1
    2 Bütünleşik pazarlama iletişiminin tarihsel gelişim süreci K1
    3 Bütünleşik pazarlama iletişimini ortaya çıkartan nedenler K1
    4 Bütünleşik pazarlama iletişimi planlama modelleri ve modellerin değerlendirilmesi K1
    5 Bütünleşik pazarlama iletişiminde engeller K1
    6 Bütünleşik pazarlama iletişimi araçları K1
    7 Reklam kavramı, amacı, türleri K1
    8 Kişisel satış ve önemi, amaçları, türleri ve yönetimi K1
    9 Satış tutundurmanın tanımı ve önemi, satış tutundurma faaliyetleri, avantajları ve dezavantajları K2
    10 Halkla ilişkiler kavramı, pazarlama halkla ilişkilerin kapsamı, hedef kitlesi, araçları, üstünlükleri ve sınırlılıklar K2
    11 Doğrudan pazarlama tanımı ve gelişimi K2
    12 Doğrudan pazarlamanın özellikleri K2
    13 Doğrudan pazarlamada önemli noktalar, üstün ve zayıf yönleri K2
    14 Doğrudan pazarlama süreci, doğrudan pazarlama için temel kanallar K2
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster