Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Bütünleşik pazarlama iletişimi kavramı, tanımı ve özellikleri
|
K1
|
2
|
Bütünleşik pazarlama iletişiminin tarihsel gelişim süreci
|
K1
|
3
|
Bütünleşik pazarlama iletişimini ortaya çıkartan nedenler
|
K1
|
4
|
Bütünleşik pazarlama iletişimi planlama modelleri ve modellerin değerlendirilmesi
|
K1
|
5
|
Bütünleşik pazarlama iletişiminde engeller
|
K1
|
6
|
Bütünleşik pazarlama iletişimi araçları
|
K1
|
7
|
Reklam kavramı, amacı, türleri
|
K1
|
8
|
Kişisel satış ve önemi, amaçları, türleri ve yönetimi
|
K1
|
9
|
Satış tutundurmanın tanımı ve önemi, satış tutundurma faaliyetleri, avantajları ve dezavantajları
|
K2
|
10
|
Halkla ilişkiler kavramı, pazarlama halkla ilişkilerin kapsamı, hedef kitlesi, araçları, üstünlükleri ve sınırlılıklar
|
K2
|
11
|
Doğrudan pazarlama tanımı ve gelişimi
|
K2
|
12
|
Doğrudan pazarlamanın özellikleri
|
K2
|
13
|
Doğrudan pazarlamada önemli noktalar, üstün ve zayıf yönleri
|
K2
|
14
|
Doğrudan pazarlama süreci, doğrudan pazarlama için temel kanallar
|
K2
|