ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Ormancılıkta Pazarlama ORM213 GÜZ 2+0 Fakülte S 3
    Öğrenme Çıktıları
    1-Pazarlamanın tanımı, kapsamı ve tarihsel gelişimini kavrar
    2-Pazarlama çevresi, tüketici davranışı, pazar bölümlendirme ve hedef pazar terimlerinin içeriğine hakim olur
    3-Malların sınıflandırılması, mal hayat seyri, marka ve etiket kavramlarını ormancılık ile ilişkilendirebilir
    4-Fiyatlandırma Yöntemleri, stratejileri ve taktiklerini açıklar
    5-Fiziksel dağıtımın işlevlerini ormancılık işletmeleri açısından yorumlar
    6-Satış yönetiminin pazarlama yönetimi içerisindeki rolünü ve yerini sorgular
    7-Orman ürünleri satış zamanı ve yöntemlerini Türkiye?deki uygulama şekilleriyle birlikte değerlendirebilir
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Prof. Dr. Sezgin ÖZDEN
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar 1. İLTER, E., OK, K., 2007: Ormancılık ve Orman Endüstrisinde Pazarlama İlkeleri ve Yönetimi, ISBN: 978-975-96967-4-0. 476 sayfa. Ankara.
    Yardımcı Kitap Pazarlama Planı, Prof. Dr. Yavuz ODABAŞI PAZARLAMA PLANI EL KİTABI, SEDEF ÇETİNEL
    Dersin Amacı Pazarlama kavramının çağdaş içeriğine uygun olarak, öğrencinin pazarlama ilkelerini tanımasını sağlamak, bir pazarlama yönetim planı hazırlamak için gerekli altyapıya sahip hale getirmektir.
    Dersin İçeriği Genel pazarlama, ormancılık sektöründe pazarlama
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster