Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Pazarlamanın Tanımı ve Kapsamı, Pazarlamanın Tarihsel Gelişimi
|
Ders notları okunacak
|
2
|
Pazarlama Çevresi, pazarlama karması, pazarlama yönetimi
|
Ders notları okunacak
|
3
|
Tüketici Davranışı, tüketici davranışını etkileyen faktörler
|
Ders notları okunacak
|
4
|
Pazar Bölümlendirme ve Hedef Pazar
|
Ders notları okunacak
|
5
|
Pazarlama Karar Değişkeni Olarak Mal, Mal Karması ve Ormancılık İşletmeleri
|
Ders notları okunacak
|
6
|
Malların Sınıflandırılması ve Pazarlanma Özellikleri, Mal Hayat Seyri
|
Ders notları okunacak
|
7
|
Mal politikaları, marka ve etiketleme
|
Ders notları okunacak
|
8
|
Pazarlama Karar Değişkeni Olarak Fiyat, Fiyatlandırma Yöntemleri
|
Ders notları okunacak
|
9
|
Fiyatlandırma stratejileri ve fiyatlandırma taktikleri
|
Ders notları okunacak
|
10
|
Pazarlama Karar Değişkeni Olarak Dağıtım, Dağıtım Kanalı Kavramı Oluşturma İlkeleri, Dağıtım Politikası
|
Ders notları okunacak
|
11
|
Fiziksel Dağıtım, fiziksel dağıtımın işlevleri, Ormancılık Sektöründe Fiziksel Dağıtım
|
Ders notları okunacak
|
12
|
Pazarlama Karar Değişkeni Olarak Tutundurma, Tutundurma ve İletişim, Tutundurma Yöntemleri: Kişisel Satış, Satış süreci, Satış Yönetimi
|
Ders notları okunacak
|
13
|
Orman Ürünleri Satış Zamanı: Önceden satış, sonradan satış, Satış Yöntemleri: açık artırmalı satışlar, açık eksiltmeli satışlar, kapalı zarf satışlar, tahsisli satışlar
|
Ders notları okunacak
|
14
|
|
|