|
Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
|
1
|
Çizim araç ve gereçlerinin tanıtımı ve kullanımı
|
1 nolu kaynaktan 1-14 sayfalar okunmalıdır.
2 nolu kaynaktan 1-31 sayfalar okunmalıdır.
|
|
2
|
Standart yazı ve çizgiler
|
1 nolu kaynaktan 15-18 sayfalar okunmalıdır.
2 nolu kaynaktan 35-42 sayfalar okunmalıdır.
|
|
3
|
Temel Geometrik çizimler; çokgen çizimleri
|
1 nolu kaynaktan 19-25 sayfalar okunmalıdır.
2 nolu kaynaktan 35-42 sayfalar okunmalıdır.
|
|
4
|
Yaylı birleştirme, Parabol, Hiperbol ve Spiral çizimleri
|
1 nolu kaynaktan 33-45 sayfalar okunmalıdır.
2 nolu kaynaktan 45-54 sayfalar okunmalıdır.
|
|
5
|
Ölçekler ve resimlerin ölçekle çizilmesi
|
2 nolu kaynaktan163-165 sayfalar okunmalıdır.
|
|
6
|
Bitki Materyallerinin plan görünüşlerinin çizilmesi
|
1 nolu kaynaktan 33-45 sayfalar okunmalıdır.
2 nolu kaynaktan 442-449 sayfalar okunmalıdır.
|
|
7
|
Farklı özellik ve ölçekli projelere ilişkin bilgiler verilmesi
|
2 nolu kaynaktan 236-320 sayfalar okunmalıdır.
|
|
8
|
Tüm bitki elemanlarının bir projede gösterim çalışması
|
2 nolu kaynaktan 442-447 sayfalar okunmalıdır.
|
|
9
|
Kesit ve kesit alma yöntemleri, ölçülendirme
|
1 nolu kaynaktan 134-158 sayfalar okunmalıdır.
|
|
10
|
Peyzaj Mimarlığında kullanılan yapısal elemanların gösterim şekilleri
|
2 nolu kaynaktan 448-454 sayfalar okunmalıdır.
|
|
11
|
Ev bahçesi projesi çizim kuralları
|
2 nolu kaynaktan 407-412 sayfalar okunmalıdır.
|
|
12
|
Skeç Çalışması
|
1 nolu kaynaktan 98-108 sayfalar okunmalıdır.
|
|
13
|
Skeç Çalışması
|
1 nolu kaynaktan 109-114 sayfalar okunmalıdır.
|
|
Program Yeterlilik Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
|
1
|
Peyzaj Planlama bilgi ve becerisine sahip olur.
|
-
|
|
2
|
Peyzaj Tasarım bilgi ve becerisine sahip olur.
|
-
|
|
3
|
Peyzaj Yönetimi bilgi ve becerisine sahip olur.
|
-
|
|
4
|
Bitki tanıma ve kullanabilme becerisine sahip olur.
|
-
|
|
5
|
Bitki yetiştirme teknikleri ve bakımı hakkında bilgi sahibi olur.
|
-
|
|
6
|
Doğal ve kültürel çevrede farkındalık ve algılama yeteneğine sahip olur.
|
-
|
|
7
|
Yapısal, fiziksel ve estetik işlevliği olan yaratıcı konstrüksiyon detayları geliştirebilir.
|
3
|
|
8
|
İki ve üç boyutlu düşünme yeteneği kazanır.
|
4
|
|
9
|
Temel bilgisayar becerileri ile bilgi işlem teknolojilerini, mesleki gelişimi destekleyecek düzeyde kullanabilir.
|
-
|
|
10
|
Alanı ile ilgili mevzuata hakim olur.
|
-
|
|
11
|
Mesleki etik ve toplumsal sorumluluk bilincine sahip olur.
|
-
|
|
12
|
Bireysel ve/veya ekip çalışmalarında görev ve sorumluluk alabilir.
|
2
|
|
13
|
Yaşam boyu öğrenmenin ve kendini geliştirmenin önemini benimseyerek ulusal ve uluslararası gelişmeleri bu yönde takip edebilir.
|
-
|
|
14
|
Sorunlara akılcı, pratik ve kısa sürede çözüm üretme.
|
-
|
|
15
|
Doğal ve kültürel peyzaj alanlarına ilişkin verileri analiz etme, değerlendirme ve yorumlama yetisine sahip olur.
|
-
|