Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Çankırı Karatekin Üniversitesi tanıtımı
|
K1, Tüm alt linkler
|
2
|
ÇAKÜ Sağlık Bilimleri Fakültesi Tanıtımı
|
K1, Akademik linki, SBF alt linki
|
3
|
Fakültenin bölüm ve Anabilim dallarının tanıtımı
|
K1, SBF tüm alt linkleri
|
4
|
Çankırı kent tanıtımı
|
K2, kentle ilgili alt linkler
YK1
|
5
|
Taş mescid gezisi
|
YK1, video
|
6
|
Tuz mağarası gezisi
|
YK1, video
|
7
|
Sağlık kültür spor dairesi hizmetleri
|
K1, birimler linki, SKS daire başkanlığı alt linki
YK2, video
|
8
|
Erasmus bilgilendirme
|
K4, Bölüm 2, S:6-24
|
9
|
Üniverite Dil Merkezi Hizmetleri
|
K1, Dil Eğitimi UAM alt linki
|
10
|
Çift anadal, yan dal, yatay geçiş
|
K3, Madde 6,7,9,11,16
|
11
|
Ankara Anıtkabir gezisi
|
YK1, video
|
12
|
Kütüphane tanıtım
|
K1, kütüphane alt linki
YK3, video
|
13
|
Öğrenci toplulukları tanıtım
|
K1, SKS daire başkanlığı alt linki
|
14
|
Bologna bilgi sistemi tanıtım
|
K1, Bologna bilgi sistemi alt linki
|
Ön Koşul
|
-
|
Ders Dili
|
Türkçe
|
Dersin Sorumlusu
|
Dr. Öğr. Üyesi Tahsin Barış DEĞER
|
Dersi Verenler
|
-
|
Ders Yardımcıları
|
Dr. Öğr. Üyesi Tahsin Barış DEĞER
|
Kaynaklar
|
K1. Çankırı Karatekin Üniversitesi Web Sayfası
K2. Çankırı Belediyesi web sayfası
K3. Yükseköğretim kurumlarinda önlisans ve lisans düzeyindeki programlar arasinda geçiş, çift anadal, yan dal ile kurumlar arasi kredi transferi yapilmasi esaslarina ilişkin yönetmelik
K4. T.C. Dışişleri Bakanlığı Program Ülkeleri ile Ortak Ülkeler arasında Yükseköğretim Öğrenci ve Personel Hareketliliği sözleşmesi el kitabı
|
Yardımcı Kitap
|
YK1. Oryantasyon video
YK2. SKS Tanıtım video
YK3. Kütüphane Tanıtım video
|
Dersin Amacı
|
Kenti, üniversiteyi, üniversitenin öğrencilere sunduğu imkanları tanıtmak amaçlanmaktadır
|
Dersin İçeriği
|
Kenti, üniversiteyi ve üniversite imkanlarını tanıtmak için videolar, web sayfası bilgileri ve kültür gezileri bu dersin içeriğini oluşturmaktadır.
|
|
Program Yeterlilik Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
1
|
Toplumun; sağlıklı ya da hasta bireylerin değişen durumlarda hemşirelik bakım gereksinimlerini saptama, planlama, uygulama ve sonuçlarını değerlendirmede hemşirelik sürecini kullanır.
|
-
|
2
|
Toplumun sağlık düzeyini geliştirmeye yönelik gerekli hemşirelik eğitim, yönetim, uygulama, danışmanlık ve araştırmalarda etkin rol alır.
|
-
|
3
|
Mesleğin gerektirdiği istatistik, bilgisayar, bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilir.
|
3
|
4
|
Sosyal yönlerini, iletişim, eleştirel düşünme, akademik ve araştırma becerilerini, yaratıcılıklarını ve girişimciliklerini birleştirerek mesleğini uygular.
|
4
|
5
|
Sağlık alanındaki bilimsel bilgi, yenilik ve gelişmeleri izleyebilmek ve kullanabilmek için yeterli düzeyde yabancı dil bilgi ve becerisini geliştirir.
|
-
|
6
|
Mesleki etik değerleri bilir ve hemşirelik bakımı ve uygulamalarını bu değerler doğrultusunda gerçekleştirir
|
-
|
7
|
Profesyonel iletişim ve kişiler arası ilişkiler becerilerini kullanarak terapötik ortamda hasta/sağlıklı birey, aile ve ekip üyeleriyle etkili iletişim kurar.
|
4
|
8
|
Hemşirelik uygulamaları için gerekli teknik araç ve gereçleri seçme ve kullanabilme becerisine sahiptir.
|
-
|
9
|
Hemşirelik hizmetlerinin bilgiye dayalı, akılcı, sistematik olarak sunulmasında etkili yazılı ve sözlü anlatım becerilerini kullanır.
|
-
|
10
|
İnsanı ve insan sağlığını etkileyebilecek her türlü biyo-psiko-sosyal-kültürel değişim ve gelişime duyarlı olup; verdiği sağlık bakım hizmetinde holistik yaklaşımı göz önünde bulundurur.
|
2
|