Kaynaklar
|
K1.Cansoy, R. (2018). Uluslararası çerçevelere göre 21. yüzyıl becerileri ve eğitim sisteminde kazandırılması (21st century skills according to international frameworks and building them in the education system). İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 7(4), 3112-3134.
K2. Koşer, G. (2022). 21st Century Skills And Academic Success Of The Student. The Online Journal of New Horizons in Education-January, 12(1), 1-4. K3.Akbaba, S. (2006). Eğitimde motivasyon. Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, (13), 343-361. K4.Güleç, İ., Çelik, S., & Demirhan, B. (2012). Yaşam boyu öğrenme nedir? Kavram ve kapsamı üzerine bir değerlendirme. Sakarya University Journal of Education, 2(3), 34-48. K5.Seferoğlu, S. S., & Akbıyık, C. (2006). Eleştirel düşünme ve öğretimi. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 30(30), 193-200.
K6.Sönmez, V. (2015). Öğretim İlke ve Yöntemleri. Ankara: Anı Yayıncılık. K7.Özsoy, S.A. (2019). Kültürlerarasi Hemşirelikte Eleştirel Düşünme. 2. Uluslararası 5. Ulusal Kültürlerarası Hemşirelik Kongresi, 31 Ekim-01 Kasım 2019, s. 51-59. Bursa. K8.Avcı, E., & Başer, M. (2019). Klinik karar verme sürecinde hemşirelerin liderlik özellikleri. ERÜ Sağlık Bilimleri Fakültesi Dergisi, 6(2), 1-5. K9.Oskay, Ü., Büyükyılmaz, F., Baydın, N. Ü., Karaman, A., Yılmaz, B., & Akyüz, F. (2018). 2017 Uluslararası Hemşireler Birliği Temasına Genel Bakış. Florence Nightingale Journal of Nursing, 26(1), 69-78. K10.Akyüz, E. (2020). Yeni Başlayanlar Için Akademik Proje Hazırlama Teknikleri. Ankara: Nobel Tıp Kİtabevleri.
|