Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Kalite kavramı, sağlık hizmetlerinde kalite, kaliteyi etkileyen faktörler
|
K1- Bölüm 1.
|
2
|
Sağlık hizmetlerinde kalite iyileştirmenin tarihçesi
|
K1- Bölüm 2
|
3
|
Sağlık hizmetlerinde sürekli kalite iyileştirme/toplam kalite yönetimi
|
K1- Bölüm 1.
|
4
|
KHastanelerde kalitenin ortaya çıkışı ve gelişimi, sürekli kalite iyileştirme kavram
|
K1- Bölüm 6, K2- Bölüm 1, 2
|
5
|
Sağlık Hizmetlerinde Komitelerin kalite iyileştirmedeki rolü
|
K1- Bölüm 5.
|
6
|
Kalite yönetim sisteminin sağlık hizmetlerindeki başarısı için gerekli faktörler
|
K1- Bölüm 18.
|
7
|
Türkiye`de sağlık hizmetlerinde kalite iyileştirme çalışmaları
|
K3- Bölüm 1
|
8
|
Sağlık hizmetlerinde kalite göstergeleri
|
K1- Bölüm 1.
|
9
|
Sağlık Hizmetlerinde Kalite iyileştirmede kullanılan teknikler
|
K1- Bölüm 14,1; K 2- Bölüm 12
|
10
|
Sağlık Hizmetlerinde Kalite iyileştirmede kullanılan teknikler
|
K1- Bölüm 14,1; K 2- Bölüm 12
|
11
|
Kalite güvence sistemleri
|
K1- Bölüm 13.
|
12
|
Kalite hizmetleri için veri toplama
|
K1- Bölüm 4.
|
13
|
Kalite için liderlik
|
K1- Bölüm 9.
|
14
|
Sağlık Hizmetlerinde Dış kaynaktan yararlanma ve personeli güçlendirme
|
K1- Bölüm 1.
|