ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    SAĞLIK HİZMETLERİ PAZARLAMASI SAY213 GÜZ 2+0 Z 3
    Öğrenme Çıktıları
    1-Pazarlamanın temel ilkelerini bilir
    2-Sağlık hizmetlerinin özelliklerini bilir
    3-Hasta davranışlarını ve sağlık hizmetlerine olan talebi kavrar
    4-Sağlık kurumlarında markalaşma sürecini bilir
    5-Sağlık hizmetleri pazarlamasında yeni yaklaşımları bilir
    6-Sağlık hizmetleri pazarlamasında güncel eleştirel konuları tartışır.
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Dr. Öğr. Üyesi Sinan Bulut
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları Dr. Örğ. Üyesi Ülkühan Bike Esen Dr. Öğr. Üyesi Banuçiçek Yücesan
    Kaynaklar Dilaver TENGİLİMOĞLU, 2014, Sağlık Hizmetleri Pazarlaması, Siyasal Kitabevi Montague Brown, Healthcare Marketing Management, Health Care Management Review, An Aspen Publication, 1992 Philip Kotler and Roberta N. Clarke, Marketing for Health Care Organizations, Prentice Hall Inc., Englewood Cliffs, New Jersey Philip Kotler, Soru ve Cevaplarla Günümüzde Pazarlamanın Temelleri, Acar Matbaacılık, Ocak 2006, İstanbul. (Çev. Ümit Şensoy) Yavuz Odabaşı, Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi, Sistem Yayıncılık, Nisan 2000, İstanbul
    Yardımcı Kitap -
    Dersin Amacı Pazarlamanın temel kavramlarının ve ilkelerinin irdelenmesi ve sağlık hizmetlerinde ürünün yaşam seyri ve pazarlama stratejilerinin aktarılması, sağlık hizmetleri pazarlamasında çağdaş yaklaşımların tartışılması ve sağlık hizmetleri pazarlamasına getirilen eleştirilerin değerlendirilmesi amçlanmıştır.
    Dersin İçeriği Pazarlanın temel tanımları, sağlık hizmetinini özellikleri, hasta davranışları, pazarlama bilgi sistemleri, sağlık hizmetleri pazarlamasında yeni yaklaşımlar ve güncel eleştirel konular.
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster