ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    SAĞLIK HİZMETLERİ PAZARLAMASI SAY213 GÜZ 2+0 Z 3
    Öğrenme Çıktıları
    1-Pazarlamanın temel ilkelerini sayar.
    2-Sağlık hizmetlerinin özelliklerini sıralar.
    3-Sağlık kurumlarında markalaşma sürecini tartışır.
    4-Sağlık hizmetleri pazarlamasında güncel konuları tartışır.
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Dr. Öğr. Üyesi Sinan Bulut
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları Dr. Örğ. Üyesi Ülkühan Bike Esen Dr. Öğr. Üyesi Banuçiçek Yücesan
    Kaynaklar (K1) Tengilimoğlu, D. (2014). Sağlık Hizmetleri Pazarlaması. Ankara: Siyasal Kitabevi. (K2) Odabaşı, Y. (2000). Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi. İstanbul: Sistem Yayıncılık.
    Yardımcı Kitap (YK1) Kotler, P. (2006). Soru ve Cevaplarla Günümüzde Pazarlamanın Temelleri.(Çev. Ümit Şensoy). İstanbul: Acar Matbaacılık.
    Dersin Amacı Pazarlamanın temel kavramlarının ve ilkelerinin irdelenmesi ve sağlık hizmetlerinde ürünün yaşam seyri ve pazarlama stratejilerinin aktarılması, sağlık hizmetleri pazarlamasında çağdaş yaklaşımların tartışılması ve sağlık hizmetleri pazarlamasına getirilen eleştirilerin değerlendirilmesi amçlanmıştır.
    Dersin İçeriği Pazarlanın temel tanımları, sağlık hizmetinini özellikleri, hasta davranışları, pazarlama bilgi sistemleri, sağlık hizmetleri pazarlamasında yeni yaklaşımlar ve güncel eleştirel konular.
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster