ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    SAĞLIK HİZMETLERİ PAZARLAMASI SAY213 GÜZ 2+0 Z 3
    Öğrenme Çıktıları
    1-Pazarlamanın temel ilkelerini sıralar.
    2-Sağlık hizmetlerinin özelliklerini sıralar.
    3-Sağlık kurumlarında tüketici davranışlarını yorumlar.
    4-Sağlık kurumlarında pazarlama karması elemanlarını tanımlar.
    5-Sağlık hizmetleri pazarlamasında güncel durumları değerlendirir.
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Dr. Örğ. Üyesi Ülkühan Bike Esen
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar (K1) Yılmaz Alarçin, E. Sağlık Hizmetleri Pazarlaması. İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi Yayınları, İstanbul.
    Yardımcı Kitap (YK1) Dilaver Tengilimoğlu (2014). Sağlık Hizmetleri Pazarlaması. Ankara: Siyasal Kitabevi. (YK2) Yavuz Odabaşı (2000). Satışta ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi. İstanbul: Sistem Yayıncılık.
    Dersin Amacı Pazarlamanın temel kavramlarının ve ilkelerinin irdelenmesi, pazarlama araştırmalarının süreçleri ve sağlık hizmetlerindeki öneminin vurgulanması, tüketici davranışları ve pazarlama karması elemanlarının değerlendirilmesi amaçlanmıştır.
    Dersin İçeriği Ders, pazarlamanın temel kavramlarını ve gelişimini, sağlık hizmetinin özelliklerini, tüketici davranışlarını, pazarlama bilgi sistemlerini ve pazarlama karması elemanlarını içermektedir.
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster