ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 Tanı ve değerlendirmenin tanımı ve önemi K1. Bölüm 1, Ünite 1, Sayfa 1-8
    2 Tanı ve değerlendirmede dikkat edilmesi gereken ilkeler K1, Bölüm 1, Ünite 2, Sayfa 11-27
    3 Tanı ve değerlendirmede etkili olan etmenler K1, Bölüm 2, Ünite 3, Sayfa 29-46
    4 Değerlendirme Türleri ( Biçimlendirici & Özetleyici Değerlendirme; Formel & İnformel Değerlendirme) K1, Bölüm 2, Ünite 3, Sayfa 29-46
    5 Değerlendirmenin Amaçları ve Değerlendirme Döngüsü K1, Bölüm 2, Ünite 3, Sayfa 29-46
    6 Etkili Değerlendirmenin Göstergeleri ve Sınırlılıkları K1, Bölüm 2, Ünite 3, Sayfa 29-46
    7 Gözlem K1, Ünite 4, Sayfa 47-59 K2, Bölüm 3, Sayfa 41-71
    8 Görüşme K2, Bölüm 12, Sayfa 245- 257
    9 Tarama Süreci ve Tanılayıcı Testler K1, Ünite 10, Sayfa 180
    10 Belgeleme Yöntemleri (Betimleyici Kayıtlar , Sıklık Sayımları, Kontrol Listeleri, Derecelendirme Ölçekleri ve Rubrikler) K1, Ünite 4, Sayfa 47-71 K2, Bölüm 7, Sayfa 141
    11 Belgeleme Yöntemleri (Gelişimsel Arşiv -Portfolyo) K1, Bölüm 2, Ünite 6, Sayfa 96-119 K2, Bölüm 11, Sayfa 222-241
    12 Standart testler (Yetenek-beceri testleri, başarı testleri, kişilik testleri, gelişim testleri vs. ) - Örnek Testlerin Tanıtılması K1, Bölüm 3, Ünite 10, Sayfa 176-192 K2, Bölüm 2, Sayfa 9-41
    13 Standart testler (Yetenek-beceri testleri, başarı testleri, kişilik testleri, gelişim testleri vs. ) - Örnek Testlerin Tanıtılması K1, Bölüm 3, Ünite 10, Sayfa 176-192 K2, Bölüm 9, Sayfa 177-211
    14 Çocukların gelişimsel özelliklerine uygun gelişim raporu hazırlama K1, Bölüm 3, Ünite 11, Sayfa 193-211
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster