Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Tanı ve değerlendirmenin tanımı ve önemi
|
K1. Bölüm 1, Ünite 1, Sayfa 1-8
|
2
|
Tanı ve değerlendirmede dikkat edilmesi gereken ilkeler
|
K1, Bölüm 1, Ünite 2, Sayfa 11-27
|
3
|
Tanı ve değerlendirmede etkili olan etmenler
|
K1, Bölüm 2, Ünite 3, Sayfa 29-46
|
4
|
Değerlendirme Türleri ( Biçimlendirici & Özetleyici Değerlendirme; Formel & İnformel Değerlendirme)
|
K1, Bölüm 2, Ünite 3, Sayfa 29-46
|
5
|
Değerlendirmenin Amaçları ve Değerlendirme Döngüsü
|
K1, Bölüm 2, Ünite 3, Sayfa 29-46
|
6
|
Etkili Değerlendirmenin Göstergeleri ve Sınırlılıkları
|
K1, Bölüm 2, Ünite 3, Sayfa 29-46
|
7
|
Gözlem
|
K1, Ünite 4, Sayfa 47-59
K2, Bölüm 3, Sayfa 41-71
|
8
|
Görüşme
|
K2, Bölüm 12, Sayfa 245- 257
|
9
|
Tarama Süreci ve Tanılayıcı Testler
|
K1, Ünite 10, Sayfa 180
|
10
|
Belgeleme Yöntemleri (Betimleyici Kayıtlar , Sıklık Sayımları, Kontrol Listeleri, Derecelendirme Ölçekleri ve Rubrikler)
|
K1, Ünite 4, Sayfa 47-71
K2, Bölüm 7, Sayfa 141
|
11
|
Belgeleme Yöntemleri (Gelişimsel Arşiv -Portfolyo)
|
K1, Bölüm 2, Ünite 6, Sayfa 96-119
K2, Bölüm 11, Sayfa 222-241
|
12
|
Standart testler (Yetenek-beceri testleri, başarı testleri, kişilik testleri, gelişim testleri vs. ) - Örnek Testlerin Tanıtılması
|
K1, Bölüm 3, Ünite 10, Sayfa 176-192
K2, Bölüm 2, Sayfa 9-41
|
13
|
Standart testler (Yetenek-beceri testleri, başarı testleri, kişilik testleri, gelişim testleri vs. ) - Örnek Testlerin Tanıtılması
|
K1, Bölüm 3, Ünite 10, Sayfa 176-192
K2, Bölüm 9, Sayfa 177-211
|
14
|
Çocukların gelişimsel özelliklerine uygun gelişim raporu hazırlama
|
K1, Bölüm 3, Ünite 11, Sayfa 193-211
|