ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 Çocuk Gelişiminde Gelişim Özellikleri (Tipik/ Atipik/ Risk Altındaki Çocuklar) K1 (Ünite 1, Sayfa: 2-22; Ünite 2, Sayfa: 25-40) YK3 (Ünite 1, Sayfa: 19-42)
    2 Çocuğu Değerlendirme Tekniklerinden Gözlem ve Özellikleri K1 (Ünite 3, Sayfa: 63-67) K4 (Ünite 4, Sayfa: 1-27; Ünite 2, Sayfa 31- 60)
    3 Çocuk gelişiminde alan çalışmaları için belirlenen kurum ve kuruluşların işleyişi K1 (Ünite 5, Sayfa: 100-112; Ünite 6: 118-126) YK1 (Ünite 6, Sayfa: 138-157) YK2 (Ünite 8, Sayfa: 271-287; Ünite 9, Sayfa: 297-328)
    4 Belirlenen kurumları işleyiş ve hizmetler konusunda gözlemleme K1 (Ünite 5, Sayfa: 100-112; Ünite 6: 118-126) YK1 (Ünite 6, Sayfa: 138-157) YK2 (Ünite 8, Sayfa: 271-287; Ünite 9, Sayfa: 297-328)
    5 Belirlenen kurumları işleyiş ve hizmetler konusunda yapılan gözlemleri değerlendirme K1 (Ünite 5, Sayfa: 100-112; Ünite 6: 118-126) YK1 (Ünite 6, Sayfa: 138-157) YK2 (Ünite 8, Sayfa: 271-287; Ünite 9, Sayfa: 297-328)
    6 Çocukların gelişimini değerlendirme K3 (Ünite 5, Sayfa: 96-131)
    7 Çocukların için uygulanacak etkinliklerin planlanması K5 (ünite 1, Sayfa: 8-11; Ünite 2, Sayfa: 30-124; Ünite 3, Sayfa: 128-162; Ünite 4, Sayfa: 164-198; Ünite 5, Sayfa: 202-221)
    8 Çocukların için planlanan etkinliklerin uygulanması K3( Ünite 5, Sayfa: 96-131) K5(ünite 1, Sayfa: 8-11; Ünite 2, Sayfa: 30-124; Ünite 3, Sayfa: 128-162; Ünite 4, Sayfa: 164-198; Ünite 5, Sayfa: 202-221)
    9 Çocuklar için eğitim programları hazırlama K3( Ünite 5, Sayfa: 96-131) K5(ünite 1, Sayfa: 8-11; Ünite 2, Sayfa: 30-124; Ünite 3, Sayfa: 128-162; Ünite 4, Sayfa: 164-198; Ünite 5, Sayfa: 202-221)
    10 Çocuklar için hazırlanan eğitim programlarının uygulanması Alan çalışmalarında ailelere rehberlik etme K1 (Ünite 7: Sayfa: 134- 154) K2 (Ünite 7, Sayfa: 248-267; Ünite 8, Sayfa: 274-321) YK1 (Ünite 5, Sayfa: 112-132) YK3 (Ünite 11 Sayfa 317-333)
    11 Alan çalışamalarında ailelere rehberlik K1 (Ünite 7: Sayfa: 134- 154) K2 (Ünite 9, Sayfa: 328-358; Ünite 10, Sayfa: 364-399; Ünite 11, Sayfa: 406-433) YK1 (Ünite 8, sayfa: 184-202) YK3 (Ünite 11 Sayfa 317-333)
    12 Alan çalışmalarında ailelere rehberlik uygulamaları K1 (Ünite 7: Sayfa: 134- 154) K2 (Ünite 9, Sayfa: 328-358; Ünite 10, Sayfa: 364-399; Ünite 11, Sayfa: 406-433) YK1 (Ünite 8, sayfa: 184-202) YK3 (Ünite 11 Sayfa 317-333)
    13 Çocukların gelişimini değerlendirme, etkinlik ve eğitim programları hazırlama-uygulama, ailelere rehberlik etme K1 (Ünite 7: Sayfa: 134- 154) K2 (Ünite 9, Sayfa: 328-358; Ünite 10, Sayfa: 364-399; Ünite 11, Sayfa: 406-433) K3 K5 YK1 (Ünite 8, sayfa: 184-202) YK3 (Ünite 11 Sayfa 317-333)
    14 Alan çalışmasını değerlendirme K1 (Ünite 7: Sayfa: 134- 154) K2 (Ünite 9, Sayfa: 328-358; Ünite 10, Sayfa: 364-399; Ünite 11, Sayfa: 406-433) K3 K5 YK1 (Ünite 8, sayfa: 184-202) YK3 (Ünite 11 Sayfa 317-333)
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster