Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Çocuk Gelişiminde Gelişim Özellikleri (Tipik/ Atipik/ Risk Altındaki Çocuklar)
|
K1 (Ünite 1, Sayfa: 2-22; Ünite 2, Sayfa: 25-40)
YK3 (Ünite 1, Sayfa: 19-42)
|
2
|
Çocuğu Değerlendirme Tekniklerinden Gözlem ve Özellikleri
|
K1 (Ünite 3, Sayfa: 63-67)
K4 (Ünite 4, Sayfa: 1-27; Ünite 2, Sayfa 31- 60)
|
3
|
Çocuk gelişiminde alan çalışmaları için belirlenen kurum ve kuruluşların işleyişi
|
K1 (Ünite 5, Sayfa: 100-112; Ünite 6: 118-126)
YK1 (Ünite 6, Sayfa: 138-157)
YK2 (Ünite 8, Sayfa: 271-287; Ünite 9, Sayfa: 297-328)
|
4
|
Belirlenen kurumları işleyiş ve hizmetler konusunda gözlemleme
|
K1 (Ünite 5, Sayfa: 100-112; Ünite 6: 118-126)
YK1 (Ünite 6, Sayfa: 138-157)
YK2 (Ünite 8, Sayfa: 271-287; Ünite 9, Sayfa: 297-328)
|
5
|
Belirlenen kurumları işleyiş ve hizmetler konusunda yapılan gözlemleri değerlendirme
|
K1 (Ünite 5, Sayfa: 100-112; Ünite 6: 118-126)
YK1 (Ünite 6, Sayfa: 138-157)
YK2 (Ünite 8, Sayfa: 271-287; Ünite 9, Sayfa: 297-328)
|
6
|
Çocukların gelişimini değerlendirme
|
K3 (Ünite 5, Sayfa: 96-131)
|
7
|
Çocukların için uygulanacak etkinliklerin planlanması
|
K5 (ünite 1, Sayfa: 8-11; Ünite 2, Sayfa: 30-124; Ünite 3, Sayfa: 128-162; Ünite 4, Sayfa: 164-198; Ünite 5, Sayfa: 202-221)
|
8
|
Çocukların için planlanan etkinliklerin uygulanması
|
K3( Ünite 5, Sayfa: 96-131)
K5(ünite 1, Sayfa: 8-11; Ünite 2, Sayfa: 30-124; Ünite 3, Sayfa: 128-162; Ünite 4, Sayfa: 164-198; Ünite 5, Sayfa: 202-221)
|
9
|
Çocuklar için eğitim programları hazırlama
|
K3( Ünite 5, Sayfa: 96-131)
K5(ünite 1, Sayfa: 8-11; Ünite 2, Sayfa: 30-124; Ünite 3, Sayfa: 128-162; Ünite 4, Sayfa: 164-198; Ünite 5, Sayfa: 202-221)
|
10
|
Çocuklar için hazırlanan eğitim programlarının uygulanması Alan çalışmalarında ailelere rehberlik etme
|
K1 (Ünite 7: Sayfa: 134- 154)
K2 (Ünite 7, Sayfa: 248-267; Ünite 8, Sayfa: 274-321)
YK1 (Ünite 5, Sayfa: 112-132)
YK3 (Ünite 11 Sayfa 317-333)
|
11
|
Alan çalışamalarında ailelere rehberlik
|
K1 (Ünite 7: Sayfa: 134- 154)
K2 (Ünite 9, Sayfa: 328-358; Ünite 10, Sayfa: 364-399; Ünite 11, Sayfa: 406-433)
YK1 (Ünite 8, sayfa: 184-202)
YK3 (Ünite 11 Sayfa 317-333)
|
12
|
Alan çalışmalarında ailelere rehberlik uygulamaları
|
K1 (Ünite 7: Sayfa: 134- 154)
K2 (Ünite 9, Sayfa: 328-358; Ünite 10, Sayfa: 364-399; Ünite 11, Sayfa: 406-433)
YK1 (Ünite 8, sayfa: 184-202)
YK3 (Ünite 11 Sayfa 317-333)
|
13
|
Çocukların gelişimini değerlendirme, etkinlik ve eğitim programları hazırlama-uygulama, ailelere rehberlik etme
|
K1 (Ünite 7: Sayfa: 134- 154)
K2 (Ünite 9, Sayfa: 328-358; Ünite 10, Sayfa: 364-399; Ünite 11, Sayfa: 406-433)
K3
K5
YK1 (Ünite 8, sayfa: 184-202)
YK3 (Ünite 11 Sayfa 317-333)
|
14
|
Alan çalışmasını değerlendirme
|
K1 (Ünite 7: Sayfa: 134- 154)
K2 (Ünite 9, Sayfa: 328-358; Ünite 10, Sayfa: 364-399; Ünite 11, Sayfa: 406-433)
K3
K5
YK1 (Ünite 8, sayfa: 184-202)
YK3 (Ünite 11 Sayfa 317-333)
|