ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Üstün Zekalı Çocuklar ve Eğitimi ÇGE313 GÜZ-BAHAR 2+0 S 3
    Öğrenme Çıktıları
    1-Üstün yetenekli çocuklarla ilgili genel terimleri açıklar.
    2-Üstün yetenekli çocukların gelişim alanlarını değerlendirir.
    3-Üstün yetenekli çocukların ayırt edici özelliklerini tartışır.
    4-Üstün yetenekli çocukların tanılanma aşamalarını yorumlar.
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Dr. Öğr. Gör. Gül KADAN
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar K1. Ataman, A. (2003) Üstün Zekalı/Yetenekli Çocuklar. Özel Gereksinimli Çocuklar ve Özel Eğitime Giriş, Ankara: Gündüz Eğitim ve Yayıncılık
    Yardımcı Kitap -
    Dersin Amacı Öğrencinin, üstün yetenekli çocuklarla ilgili terimler ve tanımlar, üstün yeteneklilik alanları, üstün yetenekli çocukların gelişim alanları, üstün yetenekli çocukların ayırt edici özellikleri, üstün yetenekli çocukların gelişim özellikleri, üstün yetenekli çocukların tanılanması, üstün yetenekli çocukların eğitim modelleri, üstün yetenekli çocukların karşılaştıkları sorunlar hakkında bilgi sahibi olmasıdır.
    Dersin İçeriği Üstün yetenekli çocuklarla ilgili terimler ve tanımlar, Üstün yetenekli çocukların gelişim alanları, Üstün yetenekli çocukların gelişim özellikleri, Üstün yetenekli çocukların ayırt edici özellikleri, Üstün yetenekli çocukların tanılanması, Üstün yetenekli çocukların karşılaştıkları sorunlar, Üstün yetenekli çocukların ailelerinin karşılaştıkları sorunlar, Üstün yetenekli çocukların eğitim modelleri, Üstün yetenekli çocuklar için hazırlanan eğitim programları, Ülkemizde üstün yetenekli çocuklar ve eğitimi, Diğer ülkelerde üstün yetenekli çocuklar ve eğitimi, Üstün yetenekli çocuklar ve akran ilişkileri
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster