ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Çocuk ve Medya ÇGE315 GÜZ-BAHAR 2+0 S 3
    Öğrenme Çıktıları
    1-Medyanın ne olduğunu tartışır.
    2-Medyanın türlerini açıklar.
    3-Çocuk-medya ilişkisini yorumlar.
    4-Medyanın zararlı etkilerinden çocukları korumak için alınacak önlemleri açıklar
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Dr. Öğr. Gör. Gül KADAN
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar K1. İçin-Akçalı, S. (2015). Çocuk ve Medya 4. Baskı Ankara: Nobel Yayıncılık K2. Ertürk, Y.D. ve Gül, A.A. (2006). Çocuğunuzu Televizyona Teslim Etmeyin: Medya Okuryazarı Olun Ankara: Nobel Yayıncılık
    Yardımcı Kitap YK1. Çizmeci, E. (2016). Aile, Medya ve Serbest Zaman Ankara: Nobel Yayıncılık YK2. Degaetano, G. (2007). Medya Çağında İyi Ana-Baba Olmak Pembecioğlu-Öcel, N. (Çev.). Ankara: Nobel Yayıncılık.
    Dersin Amacı Bu dersin amacı, çocuk-medya ilişkisini incelemek ve medyanın çocuk üzerinde bırakabileceği etkilerin farkında olmak ve bu etkilere çözüm stratejileri geliştirebilme konusunda yetkinlik kazandırmaktır.
    Dersin İçeriği Medya, Çocuk-Medya İlişkisi,Televizyon-Çocuk İlişkisi, İnternet-Çocuk İlişkisi, Farklı Medya Kanalları, Çocukları Nasıl Etkiler?, Medyanın Çocuk Üzerindeki Olumlu Etkileri, Medyanın Çocuk Üzerindeki Olumsuz Etkileri, Çocuk-Aile- Medya, Çocuk- Toplum-Medya, Medyada Etik, Medyanın Zararlı Etkilerinden Çocukları Korumak İçin Aile Rehberliği, Medyanın Zararlı Etkilerinden Çocukları Korumak İçin Alınacak Önlemler, Dünyada Medya Okuryazarlığı, Türkiye`de Medya Okuryazarlığı
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster