Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Kaynaştırma ile ilgili temel kavramlar
|
K1, K2, K3, YK1, YK2, YK3, YK4
|
2
|
Türkiye`de ve dünyada kaynaştırma uygulamalarına ilişkin yapılan çalışmalar
|
K1, K2, K3, YK1, YK2, YK3, YK4
|
3
|
Kaynaştırma yöntem ve teknikleri
|
K1, K2, K3, YK1, YK2, YK3, YK4
|
4
|
Kaynaştırma uygulamalarına çocukların hazırlanması
|
K1, K2, K3, YK1, YK2, YK3, YK4
|
5
|
Kaynaştırma uygulamalarına ailelerin hazırlanması
|
K1, K2, K3, YK1, YK2, YK3, YK4
|
6
|
Kaynaştırma uygulamalarına okul ortamının ve diğer personelin hazırlanması
|
K1, K2, K3, YK1, YK2, YK3, YK4
|
7
|
Kaynaştırma uygulamalarında eğitim ortamının düzenlenmesi
|
K1, K2, K3, YK1, YK2, YK3, YK4
|
8
|
Kaynaştırma eğitiminde dikkat edilecek noktalar
|
K1, K2, K3, YK1, YK2, YK3, YK4
|
9
|
Kaynaştırma eğitiminin başarısını etkileyen faktörler
|
K1, K2, K3, YK1, YK2, YK3, YK4
|
10
|
Kaynaştırmanın çocuklar üzerindeki etkileri
|
K1, K2, K3, YK1, YK2, YK3, YK4
|
11
|
Kaynaştırmanın aileler üzerindeki etkileri
|
K1, K2, K3, YK1, YK2, YK3, YK4
|
12
|
Kaynaştırma uygulama örnekleri
|
K1, K2, K3, YK1, YK2, YK3, YK4
|
13
|
Kaynaştırma uygulama örnekleri ve bu örneklerin incelenmesi
|
K1, K2, K3, YK1, YK2, YK3, YK4
|
14
|
Kaynaştırma uygulama örneklerinin tartışılması
|
K1, K2, K3, YK1, YK2, YK3, YK4
|