Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Gelişimsel bozukluğun tanımı ve sınıflandırılması
|
K1, K2, K3, YK1, YK2, YK3
|
2
|
Gelişimsel bozukluğu olan çocukların özellikleri
|
K1, K2, K3, YK1, YK2, YK3
|
3
|
Gelişimsel bozukluğa neden olan etmenler
|
K1, K2, K3, YK1, YK2, YK3
|
4
|
Otizm ve rett sendromu bozukluğu olan çocuklar
|
K1, K2, K3, YK1, YK2, YK3
|
5
|
Otizm ve rett sendromu bozukluğu olan çocukların gözlenmesi
|
K1, K2, YK1, YK3
|
6
|
Asperger sendromu ve dezintegratif bozukluğu olan çocuklar
|
K1, K2, K3, YK1, YK2, YK3
|
7
|
Asperger sendromu ve dezintegratif bozukluğu olan çocukların gözlenmesi
|
K1, K2, K3, YK1, YK3
|
8
|
Gelişimsel bozukluğu olan çocuklara ilişkin eğitsel yaklaşımlar
|
K1, K2, K3, YK1, YK3
|
9
|
Gelişimsel bozukluğu olan çocukların eğitim uygulamaları
|
K1, K2, K3, YK1, YK3
|
10
|
Gelişimsel bozukluğu olan çocukların kaynaştırılması
|
K1, K2, K3, YK1, YK2, YK3
|
11
|
Gelişimsel bozukluğu olan çocuklara yönelik program hazırlama
|
K1, K2, K3, YK1, YK3
|
12
|
Gelişimsel bozukluğu olan çocuklara yönelik program uygulama
|
K1, K2, K3, YK1, YK3
|
13
|
Gelişimsel bozukluğu olan çocukların ailelerine rehberlik
|
K1, K2, K3, YK1, YK3
|
14
|
Gelişimsel bozukluğu olan çocukların aileleri ile görüşme
|
K1, K2, K3, YK1, YK3
|