ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Montessori Eğitimi ÇGE410 GÜZ-BAHAR 2+0 S 3
    Öğrenme Çıktıları
    1-Montessori eğitiminin felsefesini özetler.
    2-Montessori eğitiminin tarihçesini özetler.
    3-Montessori eğitiminin ilkelerini sıralar.
    4-Montessori eğitiminde kullanılan materyallerinin özelliklerini açıklar.
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Doç. Dr. Nazan Kaytez
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar K1. Arı, M. 2003. Gelişim ve eğitimde yeni yaklaşımlar. Türkiye`de erken çocukluk eğitimi ve kalitenin önemi. M. Sevinç (eds). Morpa Yayınları, s.31-35, İstanbul.
    Yardımcı Kitap YK1. Çakıroğlu Wilbrant, E. Aydoğan, Y. ve Kılınç, F.E. 2008. Montessori yöntemiyle kaynaştırma eğitimi. Poyraz Ofset, 127 s., Ankara.
    Dersin Amacı Montessori eğitiminin felsefesi, tarihçesi ve ilkeleri, Montessori eğitimi ve materyalleri ile ilgili yeterlilikleri kazandırmaktır.
    Dersin İçeriği Gelişimde ve eğitimde farklı yaklaşımlar, Montessori eğitiminin felsefesi, Montessori eğitiminin tarihçesi ve ilkeleri, Montessori eğitiminde kullanılan materyaller, günlük yaşam becerileri materyalleri-etkinlikleri, dil materyalleri ve etkinlikleri, matematik materyalleri ve etkinlikleri, duyu materyalleri ve etkinlikleri, kozmik (evrensel) öğrenme materyalleri ve etkinlikleri
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster