ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 İletişimle İlgili Temel Kavramlar K1 (Ünite 1, Sayfa 1-25) K2 (Ünite 1, Sayfa 10-22)
    2 İletişim kuramları K1 (Ünite 1, Sayfa 1-25) K2 (Ünite 2, Sayfa 24-38)
    3 Çocukluk döneminde temel gelişimsel iletişim ihtiyaçları K1 (Ünite 2, Sayfa 25-59)
    4 Çocukla iletişimde temel koşullar K1 (Ünite 7, Sayfa 183-215) K2 (Ünite 4, Sayfa 56- 74) YK1 (Ünite 1, Sayfa 2-34)
    5 Çocukla iletişimde dinleme ve konuşma K1 (Ünite 8, Sayfa 215-245) K2 (Ünite 5, Sayfa 90-98) YK2 (Ünite 5, Sayfa 121-154)
    6 Çocukla İletişim Türleri K1 (Ünite 9, Sayfa 245-275) K2 (Ünite 6, Sayfa 102-121) YK1 (Ünite 1, Sayfa 2-34) YK2 (Ünite 5, Sayfa 121-154)
    7 Çocukla İletişim Engelleri K1 (Ünite 10, Sayfa 275-305) K2 (Ünite 7, Sayfa 124-136)
    8 Ailede iletişim K1 (Ünite 11, Sayfa 305-335) K2 (Ünite 8, Sayfa 140-156) YK1 (Ünite 2, Sayfa 36-78) YK2 (Ünite 6, Sayfa 155-168)
    9 Anne baba tutumları K1 (Ünite 11, Sayfa 305-335) K2 (Ünite 8, Sayfa 140-156) YK3 (Ünite 4, Sayfa 87-108)
    10 Okulda iletişim K1 (Ünite 12, Sayfa 335-373) K2 (Ünite 9, Sayfa 164-183) YK3 (Ünite 8, Sayfa 193-219)
    11 İletişimde çatışma yönetimi K1 (Ünite 13, Sayfa 373-390) K2 (Ünite 10, Sayfa 188-201)
    12 Ölüm ve ayrılık hakkında konuşma K3 (Ünite 8, Sayfa 57-64)
    13 Hassas çocuklarla iletişim K3 (Ünite 8, Sayfa 67-71)
    14 Teknoloji ve İletişim K3 (Ünite 1, Sayfa 1-18) YK3 (Ünite 5, Sayfa 111-128)
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster