Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Özel eğitim ile ilgili temel kavramlar
|
K1, Bölüm 1, sayfa 22-27
|
2
|
Özel eğitimin temel ilkeleri ve tarihçesi
|
K1, Bölüm 1, sayfa 27-31
|
3
|
Özel eğitimin nedenleri ve özel eğitim gerektiren çocukların yaygınlık oranları
|
K1 Bölüm , sayfa 36
|
4
|
Özel eğitimde tanı ve değerlendirme
|
K1 Bölüm, sayfa 39
|
5
|
Zihinsel yetersizliği olan çocuklar
|
K1 Bölüm 4, sayfa 115-142
|
6
|
Görme yetersizliği olan çocuklar
|
K1 Bölüm 6, sayfa 177-201
|
7
|
İşitme yetersizliği olan çocuklar
|
K1 Bölüm, 3, sayfa 77-110
|
8
|
Bedensel yetersizliği olan çocuklar
|
K1 Bölüm, 5, sayfa 147-172
|
9
|
Dil ve Konuşma Bozukluğu olan çocuklar
|
K1 Bölüm 2, sayfa 47-72
|
10
|
Özgül öğrenme güçlüğü gösteren çocuklar
|
K1 Bölüm 7, sayfa 203-228
|
11
|
Özel yetenekli çocuklar
|
K1 Bölüm 9, sayfa269-289
|
12
|
Uyum güçlüğü gösteren çocuklar
|
K1 Bölüm 8, sayfa 233-266
|
13
|
Kaynaştırma eğitimin önemi
|
K1 Bölüm 10, sayfa 291-314
|
14
|
Özel gereksinimli çocuğu sahip aileler
|
K1 Bölüm 11, sayfa 317-334
|