Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Çocuklukta ve yaşam boyu işitsel algının önemi
|
K2, ALMS Sistemi, 1. ve 2. hafta pp sunusu
|
2
|
İşitsel algı ve müziğin çocuk gelişimindeki önemi
|
K2, ALMS Sistemi, 1. ve 2. hafta sunusu
|
3
|
Müzikal deneyimlerin gelişimsel aşamaları
|
K1, Ünite 1, Bölüm 3, Sayfa 46
|
4
|
Müziğin gelişim alanları üzerindeki etkileri
|
K1, Ünite 1, Bölüm 3, Sayfa 47
|
5
|
Müziği dinleme
|
K1, Ünite 1, Bölüm 3, Sayfa 48
|
6
|
Şarkı Söyleme
|
K1Ünite 1, Bölüm 3, Sayfa 48-49
|
7
|
Ritim Enstrümanlarıyla Müzik Yapma
|
K1, Ünite 1, Bölüm 3, Sayfa 50
|
8
|
Müzik ve Hareket /Oyun
|
K1, Ünite 1, Bölüm 3, Sayfa 50-51
|
9
|
Müzik aleti oluşturma ve çalma
|
K2, ALMS Sistemi, 1.2.3.4.5. hafta makaleler
|
10
|
Müzik Teknikleri (Türk Müziği, Orff Yaklaşımı, Suzuki Metodu, TRT 2 Çocuklara Yadigar Belgesel serisi)
|
K2, ALMS Sistemi, 6-7.8.9.10. hafta makaleler
|
11
|
Özel gereksinimlilerin müzikal deneyimleri ve Müzik Terapi
|
K2, ALMS Sistemi, 1.2.3.4.5. hafta makaleler
|
12
|
Gelişimci/eğitimci/ailenin müzikal anlayışın desteklenmesinde rolü ve önemi
|
K1, Ünite 1, Bölüm 3, Sayfa 52-53
|
13
|
Erken çocukluk eğitim kurumlarında müzik merkezinin tasarlanması - Uygulama örnekleri
|
K1, Ünite 1, Bölüm 3, Sayfa 52
|
14
|
Müzik eğitimi standartları (Uluslararası Örnekler)
|
K2, ALMS Sistemi, 1.2.3.4.5. hafta makaleler
|