Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Eğitim ve Öğretim Nedir?
|
K1 (Ünite 1, sayfa: 12-31)
K3 (Ünite 20, Sayfa: 492-495)
K5 (Ünite 1, Sayfa: 1-8)
|
2
|
Program Geliştirmede Tasarım, Modeller ve Program Tasarısı Hazırlama
|
K1 (Ünite 2, Sayfa: 34-47; Ünite 3, Sayfa: 50-73)
K5 (Ünite 6, Sayfa: 111-180)
|
3
|
Eğitim ve Öğretimin Belirlenmesinde Öğrenme Stilleri ve Modelleri
|
K1 (Ünite 4, Sayfa: 76-91)
K3 (Ünite 20, Sayfa: 495-519)
K5 (Ünite 4, Sayfa: 65-67)
|
4
|
Eğitim Programlarında Çocuk Gelişiminin Değerlendirilmesi
|
K1 (Ünite 5, Sayfa. 96-131)
K2 (Ünite 1, Sayfa: 8-27; Ünite 2, Sayfa: 30-124; Ünite 3, Sayfa: 128-162; Ünite 4, Sayfa: 164-198; Ünite 5, Sayfa: 202-221)
|
5
|
Çocukta Gelişim ve Öğrenme
|
K1 (Ünite 6, sayfa: 136-172)
K3 (Ünite 2, Sayfa: 32-50)
YK1 (Ünite 1, Sayfa: 16-30)
|
6
|
Okul Dışı Programlar
|
K1 (Ünite 7, Sayfa: 178-208)
YK2 (Ünite 12, Sayfa: 415-447)
|
7
|
Kurum Merkezli Programlar
|
K1 (Ünite 8, Sayfa: 210-230)
K4 (Ünite 3, Sayfa: 53-87)
YK2 (Ünite 3 Sayfa: 87-108; Ünite 5, Sayfa 151-193; Ünite 10, Sayfa: 337-361)
|
8
|
Ev Merkezli Programlar
|
K1 (Ünite 9, Sayfa: 236-266)
K4 (Ünite 3, Sayfa: 53-87)
YK2 (Ünite 8, Sayfa: 271-290; Ünite 9, Sayfa: 297-326; Ünite 11, Sayfa: 337-361)
|
9
|
Bireysel Destek Planları
|
K1 (Ünite 10, Sayfa: 272-289)
K4 (Ünite 6, Sayfa: 205)
YK3 (Ünite 1, Sayfa: 13-31)
|
10
|
Bilişsel Gelişim Alanı Destek Programları
|
K2 (Ünite 1, Sayfa: 8-27)
|
11
|
Dil Gelişimi Alanı Destek Programları
|
K2 (Ünite 2, Sayfa: 30-124)
|
12
|
Motor Gelişim Alanı Destek Programları
|
K2 (Ünite 3, sayfa: 128-162)
|
13
|
Sosyal- Duygusal Gelişim Alanı Destek Programları
|
K2 (Ünite 4, Sayfa: 164-198)
|
14
|
Yaşam Becerileri Alanı Gelişim Destek Programları
|
K2 (Ünite 5, Sayfa: 202-221)
|