ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Bitirme Projesi I EBE403 GÜZ 2+0 Z 4
    Öğrenme Çıktıları
    1-Araştırma planlamasının genel ilkelerini açıklar.
    2-Hipotezi doğrultusunda danışmanı ile birlikte bir araştırma planlar.
    3-Veri toplama ve değerlendirme yöntemlerini uygular.
  • AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
  • EtkinlikKatkı Yüzdesi

    (100)

    SayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
    Ders Süresi (Hafta x Ders Saati)14228
    Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, pekiştirme)14456
    Ödevler0000
    Kısa Süreli Sınavlar (sınav + hazırlık) 0000
    Ara Sınavlar (sınav + hazırlık)0000
    Proje10012828
    Laboratuar 0000
    Yarıyıl Sonu Sınavı (sınav + hazırlık) 0000
    Diğer 0000
    Toplam İş Yükü(Saat)   112
    Toplam İş Yükü(Saat)/ 30 (s)     3,73 ---- (4)
    Dersin AKTS Kredisi   4
  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 Danışman ile birlikte çalışma planının yapılması, Literatür kaynakları
    2 Başlık, Literatür kaynakları
    3 Giriş, Literatür kaynakları
    4 Literatür Özeti, Literatür kaynakları
    5 Araştırma Sorusu, Literatür kaynakları
    6 Veri, Literatür kaynakları
    7 Veri, Literatür kaynakları
    8 Yöntem, Literatür kaynakları
    9 Tez İçerik Taslağı, Literatür kaynakları
    10 İş Zaman Çizelgesi, Literatür kaynakları
    11 İş Zaman Çizelgesi, Literatür kaynakları
    12 Çalışma Planı, Literatür kaynakları
    13 Referanslar, Literatür kaynakları
    14 Birlikte okuma Literatür kaynakları
    Ön Koşul Ebelik bölümü öğrencisi olmak.
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Prof. Dr. Gülcihan YILDIRIM Doç. Dr. Demet AKTAŞ Dr. Öğr. Üyesi Sakine YILMAZ Dr. Öğr. Üyesi Gökçe Banu ACAR GÜL Dr. Öğr. Üyesi Nilay GÖKBULUT Öğr. Görv. Sevilay ERGÜN ARSLANLI
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları
    Kaynaklar İnternet, literatür tarama.
    Yardımcı Kitap İnternet, literatür tarama.
    Dersin Amacı Ebelik öğrencisinin geçmiş dönemlerde edindiği, bilgi ve becerileri kullanarak bir araştırma projesini gerçekleştirmesi ve sunmasının sağlanmasıdır
    Dersin İçeriği Danışman ile birlikte çalışma planının yapılması, Başlık, Giriş, Literatür Özeti, Araştırma Sorusu, Veri, Yöntem, Tez İçerik Taslağı, İş Zaman Çizelgesi, İş Zaman Çizelgesi, Çalışma Planı, Referanslar, Birlikte okuma.
  • Program Yeterlilik Çıktıları
  • Program Yeterlilik Çıktıları Katkı Düzeyi
    1 Ebelik eğitiminde temel kavramları tanıma, önemini anlama, formülize etme, çözme ve edindiği bilgileri yaşam boyu uygulama becerisine sahiptir. -
    2 Mesleğin mevzuat, etik, ilke ve standartlarını anlayarak uygulamalarını bu doğrultuda yapar. -
    3 Sağlığın korunması, sürdürülmesi ve geliştirilmesini sağlayacak izlemler ve hizmetleri yapabilecek bilgi ve beceriye sahiptir. -
    4 Mezuniyet öncesi ve sonrası alanlarıyla ilgili sürekli eğitim faaliyetleri sürdürür. -
    5 Disiplinlerarası takım çalışması yaparak etkin yazılı/sözlü iletişim/sunum becerisini gerçekleştirir. 3
    6 Kadın, yenidoğan, çocuk ve aileye bütüncül yaklaşım doğrultusunda hizmet verebilecek bilgi ve beceriye sahiptir. 3
    7 Pozitif ebeveynliği desteklemek için kadın, aile ve topluma sağlık eğitimi - hizmeti ve danışmanlığı yapar. 3
    8 Gebelik, doğum ve doğum süreçlerinde güvenli koşullar sağlar, kendi sorumluluğunda doğum yapar, acil ve riskli durumları yönetir ve uygun yaklaşımları benimser. -
    9 Gebeliğin sonlandırılması ya da kaybı durumunda ulusal yasa, yönetmelik ve prosedürlere uygun biçimde bireyselleştirilmiş bakım sunabilecek bilgi ve beceriye sahiptir. -
    10 Normal ve riskli doğum sonrası kadın, yeni doğan ve ailenin adaptasyonu için nitelikli bakım sağlar. -
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster