Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Öğretimde temel kavramlar, öğretimi sınırlayan faktörler, öğretim süreci ve hedefler, öğretim öğeleri, iletişim süreci, öğretim ilkeleri, öğretimde strateji, metot ve teknikler, öğretim yöntemleri (metotlar), bireysel eğitim ve Eğitim öğretimde temel kavramlar
|
K1. Özvarış BŞ. (2016).Sağlığı Geliştirme Ve Sağlık Eğitimi. Hacettepe Üniversitesi Yayınları, Ankara.
K2.Arslan S. (2015). Hemşirelikte öğretim ve eğiticinin rolü. Anı Yayınları, Ankara.
|
2
|
Öğrenme kuramları
|
K1. Özvarış BŞ. (2016).Sağlığı Geliştirme Ve Sağlık Eğitimi. Hacettepe Üniversitesi Yayınları, Ankara.
K2.Arslan S. (2015). Hemşirelikte öğretim ve eğiticinin rolü. Anı Yayınları, Ankara.
|
3
|
Formal, informal, yaygın ve örgün eğitim kavramları
|
K1. Özvarış BŞ. (2016).Sağlığı Geliştirme Ve Sağlık Eğitimi. Hacettepe Üniversitesi Yayınları, Ankara.
K2.Arslan S. (2015). Hemşirelikte öğretim ve eğiticinin rolü. Anı Yayınları, Ankara.
|
4
|
Öğretim ögeleri ve öğretim ortamı, teknoloji kullanımı
|
K1. Özvarış BŞ. (2016).Sağlığı Geliştirme Ve Sağlık Eğitimi. Hacettepe Üniversitesi Yayınları, Ankara.
K2.Arslan S. (2015). Hemşirelikte öğretim ve eğiticinin rolü. Anı Yayınları, Ankara.
|
5
|
Öğrenme kavramı ve kişilerarası iletişim
|
K1. Özvarış BŞ. (2016).Sağlığı Geliştirme Ve Sağlık Eğitimi. Hacettepe Üniversitesi Yayınları, Ankara.
K2.Arslan S. (2015). Hemşirelikte öğretim ve eğiticinin rolü. Anı Yayınları, Ankara.
|
6
|
Öğrenme -öğretme süreci ve hedeflerin belirlenmesi ve eğitim içeriğinin belirlenmesi ve planlanması
|
K1. Özvarış BŞ. (2016).Sağlığı Geliştirme Ve Sağlık Eğitimi. Hacettepe Üniversitesi Yayınları, Ankara.
K2.Arslan S. (2015). Hemşirelikte öğretim ve eğiticinin rolü. Anı Yayınları, Ankara.
|
7
|
Sağlık eğitiminde kullanılan öğrenme-öğretme yöntemleri ve Sağlık eğitimim süreci ve basamakları
|
K1. Özvarış BŞ. (2016).Sağlığı Geliştirme Ve Sağlık Eğitimi. Hacettepe Üniversitesi Yayınları, Ankara.
K2.Arslan S. (2015). Hemşirelikte öğretim ve eğiticinin rolü. Anı Yayınları, Ankara.
|
8
|
Sağlık eğitiminde kullanılan öğrenme-öğretme yöntemleri ve Sağlık eğitimim süreci ve basamakları
|
K1. Özvarış BŞ. (2016).Sağlığı Geliştirme Ve Sağlık Eğitimi. Hacettepe Üniversitesi Yayınları, Ankara.
K2.Arslan S. (2015). Hemşirelikte öğretim ve eğiticinin rolü. Anı Yayınları, Ankara.
|
9
|
Etkili sunum yöntemleri ve özellikleri
|
K1. Özvarış BŞ. (2016).Sağlığı Geliştirme Ve Sağlık Eğitimi. Hacettepe Üniversitesi Yayınları, Ankara.
K2.Arslan S. (2015). Hemşirelikte öğretim ve eğiticinin rolü. Anı Yayınları, Ankara.
|
10
|
Hizmet içi eğitim kavramı özellikleri
|
K1. Özvarış BŞ. (2016).Sağlığı Geliştirme Ve Sağlık Eğitimi. Hacettepe Üniversitesi Yayınları, Ankara.
K2.Arslan S. (2015). Hemşirelikte öğretim ve eğiticinin rolü. Anı Yayınları, Ankara.
|
11
|
Yetişkin eğitimim ve özellikleri ve Eğitim-öğretim örnek sunumlar
|
K1. Özvarış BŞ. (2016).Sağlığı Geliştirme Ve Sağlık Eğitimi. Hacettepe Üniversitesi Yayınları, Ankara.
K2.Arslan S. (2015). Hemşirelikte öğretim ve eğiticinin rolü. Anı Yayınları, Ankara.
|
12
|
Yaratıcılık, İşbirliğine Dayalı Öğrenme ve Grup eğitim uygulamaları
|
K1. Özvarış BŞ. (2016).Sağlığı Geliştirme Ve Sağlık Eğitimi. Hacettepe Üniversitesi Yayınları, Ankara.
K2.Arslan S. (2015). Hemşirelikte öğretim ve eğiticinin rolü. Anı Yayınları, Ankara.
|
13
|
Eleştirel Düşünme ve Probleme dayalı öğretme- öğrenme
|
K1. Özvarış BŞ. (2016).Sağlığı Geliştirme Ve Sağlık Eğitimi. Hacettepe Üniversitesi Yayınları, Ankara.
K2.Arslan S. (2015). Hemşirelikte öğretim ve eğiticinin rolü. Anı Yayınları, Ankara.
|
14
|
Doğuma Hazırlık Eğitim Yöntemleri
Antenatal Eğitim
Anne- Baba Okulları
Doğuma Destek Eğitimi
|
K1. Özvarış BŞ. (2016).Sağlığı Geliştirme Ve Sağlık Eğitimi. Hacettepe Üniversitesi Yayınları, Ankara.
K2.Arslan S. (2015). Hemşirelikte öğretim ve eğiticinin rolü. Anı Yayınları, Ankara.
|