ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 Öğretimde temel kavramlar, öğretimi sınırlayan faktörler, öğretim süreci ve hedefler, öğretim öğeleri, iletişim süreci, öğretim ilkeleri, öğretimde strateji, metot ve teknikler, öğretim yöntemleri (metotlar), bireysel eğitim ve Eğitim öğretimde temel kavramlar K1. Özvarış BŞ. (2016).Sağlığı Geliştirme Ve Sağlık Eğitimi. Hacettepe Üniversitesi Yayınları, Ankara. K2.Arslan S. (2015). Hemşirelikte öğretim ve eğiticinin rolü. Anı Yayınları, Ankara.
    2 Öğrenme kuramları K1. Özvarış BŞ. (2016).Sağlığı Geliştirme Ve Sağlık Eğitimi. Hacettepe Üniversitesi Yayınları, Ankara. K2.Arslan S. (2015). Hemşirelikte öğretim ve eğiticinin rolü. Anı Yayınları, Ankara.
    3 Formal, informal, yaygın ve örgün eğitim kavramları K1. Özvarış BŞ. (2016).Sağlığı Geliştirme Ve Sağlık Eğitimi. Hacettepe Üniversitesi Yayınları, Ankara. K2.Arslan S. (2015). Hemşirelikte öğretim ve eğiticinin rolü. Anı Yayınları, Ankara.
    4 Öğretim ögeleri ve öğretim ortamı, teknoloji kullanımı K1. Özvarış BŞ. (2016).Sağlığı Geliştirme Ve Sağlık Eğitimi. Hacettepe Üniversitesi Yayınları, Ankara. K2.Arslan S. (2015). Hemşirelikte öğretim ve eğiticinin rolü. Anı Yayınları, Ankara.
    5 Öğrenme kavramı ve kişilerarası iletişim K1. Özvarış BŞ. (2016).Sağlığı Geliştirme Ve Sağlık Eğitimi. Hacettepe Üniversitesi Yayınları, Ankara. K2.Arslan S. (2015). Hemşirelikte öğretim ve eğiticinin rolü. Anı Yayınları, Ankara.
    6 Öğrenme -öğretme süreci ve hedeflerin belirlenmesi ve eğitim içeriğinin belirlenmesi ve planlanması K1. Özvarış BŞ. (2016).Sağlığı Geliştirme Ve Sağlık Eğitimi. Hacettepe Üniversitesi Yayınları, Ankara. K2.Arslan S. (2015). Hemşirelikte öğretim ve eğiticinin rolü. Anı Yayınları, Ankara.
    7 Sağlık eğitiminde kullanılan öğrenme-öğretme yöntemleri ve Sağlık eğitimim süreci ve basamakları K1. Özvarış BŞ. (2016).Sağlığı Geliştirme Ve Sağlık Eğitimi. Hacettepe Üniversitesi Yayınları, Ankara. K2.Arslan S. (2015). Hemşirelikte öğretim ve eğiticinin rolü. Anı Yayınları, Ankara.
    8 Sağlık eğitiminde kullanılan öğrenme-öğretme yöntemleri ve Sağlık eğitimim süreci ve basamakları K1. Özvarış BŞ. (2016).Sağlığı Geliştirme Ve Sağlık Eğitimi. Hacettepe Üniversitesi Yayınları, Ankara. K2.Arslan S. (2015). Hemşirelikte öğretim ve eğiticinin rolü. Anı Yayınları, Ankara.
    9 Etkili sunum yöntemleri ve özellikleri K1. Özvarış BŞ. (2016).Sağlığı Geliştirme Ve Sağlık Eğitimi. Hacettepe Üniversitesi Yayınları, Ankara. K2.Arslan S. (2015). Hemşirelikte öğretim ve eğiticinin rolü. Anı Yayınları, Ankara.
    10 Hizmet içi eğitim kavramı özellikleri K1. Özvarış BŞ. (2016).Sağlığı Geliştirme Ve Sağlık Eğitimi. Hacettepe Üniversitesi Yayınları, Ankara. K2.Arslan S. (2015). Hemşirelikte öğretim ve eğiticinin rolü. Anı Yayınları, Ankara.
    11 Yetişkin eğitimim ve özellikleri ve Eğitim-öğretim örnek sunumlar K1. Özvarış BŞ. (2016).Sağlığı Geliştirme Ve Sağlık Eğitimi. Hacettepe Üniversitesi Yayınları, Ankara. K2.Arslan S. (2015). Hemşirelikte öğretim ve eğiticinin rolü. Anı Yayınları, Ankara.
    12 Yaratıcılık, İşbirliğine Dayalı Öğrenme ve Grup eğitim uygulamaları K1. Özvarış BŞ. (2016).Sağlığı Geliştirme Ve Sağlık Eğitimi. Hacettepe Üniversitesi Yayınları, Ankara. K2.Arslan S. (2015). Hemşirelikte öğretim ve eğiticinin rolü. Anı Yayınları, Ankara.
    13 Eleştirel Düşünme ve Probleme dayalı öğretme- öğrenme K1. Özvarış BŞ. (2016).Sağlığı Geliştirme Ve Sağlık Eğitimi. Hacettepe Üniversitesi Yayınları, Ankara. K2.Arslan S. (2015). Hemşirelikte öğretim ve eğiticinin rolü. Anı Yayınları, Ankara.
    14 Doğuma Hazırlık Eğitim Yöntemleri Antenatal Eğitim Anne- Baba Okulları Doğuma Destek Eğitimi K1. Özvarış BŞ. (2016).Sağlığı Geliştirme Ve Sağlık Eğitimi. Hacettepe Üniversitesi Yayınları, Ankara. K2.Arslan S. (2015). Hemşirelikte öğretim ve eğiticinin rolü. Anı Yayınları, Ankara.
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster