ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Psikodrama İle Problem Çözme Becerileri GER211 GÜZ 3+0 Fakülte S 3
    Öğrenme Çıktıları
    1-Mevcut durumu objektif tanımlar
    2-Problemi çözmek için bir strateji belirler
    3-Probleme en iyi yanıt olabilecek bir çözüm için olası önerileri birleştirir
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu DOÇ. DR. SONGÜL KAMIŞLI
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar K1. Üstün, D. (2013) Sosyometri ve Psikodrama, Remzi Kitabevi, İstanbul. K2. Üstün, B., Akgün, E., Partlak, N (2005). Hemşirelikte İletişim Becerileri, Okullar Yayınevi, İzmir. K3. Eskin M. (2018) Sorun Çözme Terapisi, Altınordu Yayınları, Ankara K. Altınay, D. (2016). Psikodramada 400 Isınma Oyunu ve Yardımcı Teknikler, Epsilon Yayınları, Mimoza Matbaacılık, İstanbul. K5. Dökmen, Ü. (2005). İletişim Çatışmaları ve Empati. Sistem yayıncılık: Ankara K6.Nezu, A. M. (2004). Problem Solving and Behavior Therapy Revisited. Behavior Therapy, 35, 1-33. Filmler
    Yardımcı Kitap -
    Dersin Amacı Öğrencilerin, günlük yaşamda, okulda ve iş yaşamında karşılaşılan kişiler arası sorunlara yönelik yeni ve etkili problem çözme yöntemlerini keşfetmesini sağlamak
    Dersin İçeriği Psikodrama yoluyla; bir problemin tanımlanmasından çözülmesi ve sonuçların değerlendirilmesine kadar devam eden sürecin öğretimi
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster