Hafta
|
Konular
|
Ön Hazırlık
|
1
|
Sosyolojik Boyutları ve Farklılaşan Yönleriyle Kuşaklar-I
|
K1-B1 (sf:1-18)
|
2
|
Sosyolojik Boyutları ve Farklılaşan Yönleriyle Kuşaklar-II
|
K1-B1 (sf:19-35)
|
3
|
Kuşaklar sosyolojisi bağlamında kuşaklar arası ilişkiler-I
|
K1-sf:41-46
|
4
|
Kuşaklar Sosyolojisi Bağlamında Kuşaklar Arası İlişkiler-II
|
K1-sf:47-50
|
5
|
Yetişkin ebeveynler ve yetişkin çocukların kuşaklar arası ilişkileri-I
|
K1-sf:51-65
|
6
|
Yetişkin ebeveynler ve yetişkin çocukların kuşaklar arası ilişkileri-II
|
K1-sf:65-80
|
7
|
Kuşaklar arası kültürel aktarım-I
|
K1-sf:81-84
|
8
|
Kuşaklar arası kültürel aktarım-II
|
K1-sf:85-88
|
9
|
Yaşlılık perspektifinden kuşaklar arası ilişkide hak ve sorumluluk-I
|
K1-sf:89-96
|
10
|
Yaşlılık perspektifinden kuşaklar arası ilişkide hak ve sorumluluk-II
|
K1-sf:97-110
|
11
|
Kuşaklar arası dayanışmada yenilikçi bir uygulama: kuşaklar arası yaşam modeli-I
|
K1-sf:111-118
|
12
|
Kuşaklar arası dayanışmada yenilikçi bir uygulama: kuşaklar arası yaşam modeli-II
|
K1-sf:119-126
|
13
|
Covid-19 pandemi döneminde bebek patlaması kuşağının x ve y kuşaklarıyla etkileşiminde yaşanan dönüşüm
|
K1- sf:127-140
|
14
|
Covid 19 pandemi sürecinin z kuşağı üniversite öğrencilerinin sosyal yaşamı üzerindeki etkilerinin Maslow`un ihtiyaçlar kuramı çerçevesinden analizi
|
K1-sf:141-159
|
|
Program Yeterlilik Çıktıları |
Katkı Düzeyi |
1
|
Sosyal hizmet alanının tarihsel gelişimini, temel kavram ve terimlerini ve uygulama alanlarını (sağlık, eğitim, sosyal güvenlik, sivil toplum, yerel yönetim gibi) açıklar.
|
-
|
2
|
Bireylerle, ailelerle, gruplarla, toplumla, meslektaşlarıyla ve kurumlarla çalışırken, etkili sözel ve yazılı iletişim kurar.
|
3
|
3
|
Sosyal hizmet ile ilişkili diğer alanları (psikoloji, sosyoloji, hukuk, kamu yönetimi, çocuk gelişimi, gerontoloji, sağlık yönetimi gibi) tanıyarak sosyal hizmetin bu alanlarla bağlantısını kurar.
|
4
|
4
|
Sosyal hizmet alanında temel ve çağdaş kuramsal yaklaşımlar çerçevesinde kuramlar arasındaki benzerlikleri, farklılıkları, kuramların katkılarını ve sınırlılıklarını ifade eder.
|
-
|
5
|
Sosyal hizmette ulusal ve uluslararası bilimsel gelişmeleri takip edecek düzeyde temel araştırma becerisi ile araştırma yöntem ve tekniklerini uygulama becerisi kazanır.
|
-
|
6
|
Birey, aile, gruplar ve farklı toplumsal gruplar ile sosyal hizmet uygulamaları yapar.
|
3
|
7
|
Sosyal inceleme, değerlendirme ve rapor hazırlama becerisi kazanır.
|
-
|
8
|
Her düzeydeki müracaatçılar için benzerlik ve farklılıkları dikkate alarak planlı değişme sürecini (bağlantı kurma, tanı ve değerlendirme, planlama, uygulama, uygulamayı değerlendirme, sonlandırma ve izleme) gerçekleştirme becerisi kazanır.
|
-
|
9
|
Sosyal hizmet uygulamalarında insan haklarını temel alarak toplumsal ve ekonomik adalet doğrultusunda uygulamalar yapar.
|
-
|
10
|
Alanıyla ilgili etik kuralların, bilimsel ve kültürel değerlerin bilincinde olur.
|
-
|