ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Duvar Resmi II RES312 BAHAR 1+2 Üniversite S 6
    Öğrenme Çıktıları
    1-Duvar yüzeyi üzerinde kompozisyon tasarlar.
    2-Önceden yapılmış duvar resimleri uygulamalarını tanımlar.
    3-Deneyimlerini duvar resimleri üzerinde kullanır.
  • AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU
  • EtkinlikKatkı Yüzdesi

    (100)

    SayısıSüresi (Saat)Toplam İş Yükü (Saat)
    Ders Süresi (Hafta x Ders Saati)14342
    Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi (Ön çalışma, pekiştirme)14684
    Ödevler20188
    Kısa Süreli Sınavlar (sınav + hazırlık) 0000
    Ara Sınavlar (sınav + hazırlık)3011616
    Proje0000
    Laboratuar 0000
    Yarıyıl Sonu Sınavı (sınav + hazırlık) 5012424
    Diğer 0000
    Toplam İş Yükü(Saat)   174
    Toplam İş Yükü(Saat)/ 30 (s)     5,8 ---- (6)
    Dersin AKTS Kredisi   6
  • Ders Akışı
  • Hafta Konular Ön Hazırlık
    1 Graffiti ve Sokak Sanatı K1. Brighenti, A. M. (2016). Graffiti, Street Art and the Divergent Synthesis of Place Valorisation. In J. I. Ross, Routledge Handbook of Graffiti and Street Art (pp. 158-167). Routledge, New York.
    2 Duvar Resmi ve Müzeler K1. Brighenti, A. M. (2016). Graffiti, Street Art and the Divergent Synthesis of Place Valorisation. In J. I. Ross, Routledge Handbook of Graffiti and Street Art (pp. 158-167). Routledge, New York.
    3 Graffiti Sanatı ve Şehir K1. Brighenti, A. M. (2016). Graffiti, Street Art and the Divergent Synthesis of Place Valorisation. In J. I. Ross, Routledge Handbook of Graffiti and Street Art (pp. 158-167). Routledge, New York.
    4 Şehir Graffitisi ve Suç Siyaseti K2. Evans, G. (2016). Graffiti art and the city: from piece-making to place-making. In J. I. Ross, Routledge Handbook of Graffiti and Street Art (pp. 168-182). Routledge, London.
    5 Antik Çağda Graffiti K2. Evans, G. (2016). Graffiti art and the city: from piece-making to place-making. In J. I. Ross, Routledge Handbook of Graffiti and Street Art (pp. 168-182). Routledge, London.
    6 Sokak Sanatı K2. Evans, G. (2016). Graffiti art and the city: from piece-making to place-making. In J. I. Ross, Routledge Handbook of Graffiti and Street Art (pp. 168-182). Routledge, London.
    7 Graffiti Alt-kültürü K3. Phillips, S. A. (2016). Deconstructing gang graffiti. In J. I. Ross, Routledge Handbook of Graffiti and Street Art (pp. 48-60). Routledge, London.
    8 Politik Graffiti K3. Phillips, S. A. (2016). Deconstructing gang graffiti. In J. I. Ross, Routledge Handbook of Graffiti and Street Art (pp. 48-60). Routledge, London.
    9 Çete Graffitisinin Yapısökümü K3. Phillips, S. A. (2016). Deconstructing gang graffiti. In J. I. Ross, Routledge Handbook of Graffiti and Street Art (pp. 48-60). Routledge, London.
    10 İzin Almadan Resim Yapmak K3. Phillips, S. A. (2016). Deconstructing gang graffiti. In J. I. Ross, Routledge Handbook of Graffiti and Street Art (pp. 48-60). Routledge, London.
    11 Dünyada Graffiti K4. Wells, M. M. (2016). Graffiti, street art, and the evolution of the art market. In J. I. Ross, Routledge Handbook of Graffiti and Street Art (pp. 464-474). Routledge, New York.
    12 Eşya ve Düzen K4. Wells, M. M. (2016). Graffiti, street art, and the evolution of the art market. In J. I. Ross, Routledge Handbook of Graffiti and Street Art (pp. 464-474). Routledge, New York.
    13 Konuşan Duvarlar: John Thomas Biggers`ın Duvar Resimleri K4. Wells, M. M. (2016). Graffiti, street art, and the evolution of the art market. In J. I. Ross, Routledge Handbook of Graffiti and Street Art (pp. 464-474). Routledge, New York.
    14 Graffiti ve Sanat Piyasası K4. Wells, M. M. (2016). Graffiti, street art, and the evolution of the art market. In J. I. Ross, Routledge Handbook of Graffiti and Street Art (pp. 464-474). Routledge, New York.
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Dr. Öğr. Üyesi Emre Şen
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar K1. Brighenti, A. M. (2016). Graffiti, street art and the divergent synthesis of place valorisation. In J. I. Ross, Routledge Handbook of Graffiti and Street Art (pp. 158-167). Routledge, New York. K2. Evans, G. (2016). Graffiti art and the city: from piece-making to place-making. In J. I. Ross, Routledge Handbook of Graffiti and Street Art (pp. 168-182). Routledge, London. K3. Phillips, S. A. (2016). Deconstructing gang graffiti. In J. I. Ross, Routledge Handbook of Graffiti and Street Art (pp. 48-60). Routledge, London. K4. Wells, M. M. (2016). Graffiti, street art, and the evolution of the art market. In J. I. Ross, Routledge Handbook of Graffiti and Street Art (pp. 464-474). Routledge, New York.
    Yardımcı Kitap -
    Dersin Amacı Bireysel yeteneklerini geliştirmek ve çağdaş sanata dayalı benzersiz bir tarza sahip bir yüzeyde boyama işlemi yapmak bu dersin amacını oluşturmaktadır.
    Dersin İçeriği Duvar resmi tarihçesini tanımak, örneklerini incelemek, bir duvar üzerine resim tasarlamak, renklendirmek ve duvar üzerinde uygulamalı olarak gerçekleştirmek bu dersin içeriğini oluşturmaktadır.
  • Program Yeterlilik Çıktıları
  • Program Yeterlilik Çıktıları Katkı Düzeyi
    1 Sanatın ve resim sanatının temel kavramlarını ile sorunlarını bilir. -
    2 Resim sanatının tarihsel süreci hakkında genel bilgiye sahiptir. 2
    3 Resim sanatının yöntem, teknik ve araçlarını bilir ve uygular. 4
    4 Farklı tarihsel dönemlerde yapılmış resimleri, farklı sanat kuramları ışığında çözümleyip karşılaştırabilir. 4
    5 Çağının sanatsal sorunlarını ve yeniliklerini takip edecek eleştirel kültüre sahiptir. -
    6 Mesleki açıdan sanatsal ve kültürel projeler geliştirebilir. -
    7 Disiplinler arası çalışma becerisine sahiptir. 2
    8 Atölye ortamının çalışma disiplinine, paylaşımına ve sorumluluğuna sahiptir. -
    9 Mesleki etiği bilir ve uygular. -
    10 Sanat yapıtı ve yaşam arasındaki bağlantıyı kuram ve uygulama bilgisiyle kurarak uygulayabilir. 5
    11 Çağdaş iletişim araçlarıyla sanatsal, kültürel ve entelektüel fikirlerini sunabilir ve paylaşabilir. 2
    12 Yaşam boyu öğrenme bilinci ve bunu uygulayabilme becerisine sahiptir. 4
    13 Özgün sanatsal yapıtları tasarlayabilir ve uygulayabilir. 4
    14 Tasarımlarını paylaşacak ve sergileyecek uygulama bilgisine sahiptir. -
    15 Alanıyla ilgili araştırma, kaynağa ulaşma, bilgiyi yorumlama, değerlendirme ve kullanma becerisine sahiptir. -
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster