ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Pazarlama İletişim ve Reklâmcılık GRA322 BAHAR 2+0 S 3
    Öğrenme Çıktıları
    1-Pazarlama iletişiminin etkilerine yönelik analitik düşünme
    2-Pazarlama iletişimi sürecini değerlendirme
    3-Etkili bir pazarlama iletişimi planını anlama, organize etme ve uygulama
    4-Pazarlama iletişimi programlarının formüle etme, uygulama, değerlendirme ve kontrol etme
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu -
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar Gerge E.Belch and Michael A.Belch "Advertising and Promotion an Integrated Marketing Communcations Perspective" McGraw Hill.
    Yardımcı Kitap -
    Dersin Amacı It is aimed to teach students the basic information about the process of basic communication, as well as the ever-increasing importance of the role of marketing communication and advertisement for firms, functions of marketing communication constituents, how to plan organize and coordinate these constituents in a way provide an effective communication, and information about the media types and media planning.
    Dersin İçeriği -
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster