ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ - Bologna Bilgi Sistemi


  • Ders Tanımı
  • Ders Adı Kodu Yarıyıl Teori+Uygulama (Saat) Havuz Statü AKTS
    Reklam Grafiği GRA302 BAHAR 3+1 Z 5
    Öğrenme Çıktıları
    1-Reklam grafiği ve hedef kitle ilişkisini tanımlar.
    2-Hedef kitlenin beklentilerini ve özelliklerini analiz eder.
    3-Tasarım problemini değerlendirir.
    4-Geliştirdiği çözümlerin arasından hedef kitleye yönelik en yaratıcı fikri tasarlar.
    5-Çözümün hayata geçirilebilmesi için uygun teknik ve yöntemlere karar verir.
    Ön Koşul -
    Ders Dili Türkçe
    Dersin Sorumlusu Doç. Şadi Karaşahinoğlu
    Dersi Verenler -
    Ders Yardımcıları -
    Kaynaklar K1. Aaker, A. D. (2018). Güçlü Markalar Yaratmak (E. Demir, Çev.). İstanbul: MediaCat Kitapları. K2. Aktuğlu, K. I. (2018). Marka Yönetimi Güçlü Başarılı Markalar İçin Temel İlkeler. İstanbul: İletişim Yayınları. K3. Atıgan, F. (2017). Marka Yönetimi. Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık. K4. Becer, E. (2013). İletişim Ve Grafik Tasarım. Ankara: Dost Kitabevi Yayınları. K5. Kaputa, C. (2014). Çığır Açan Marka (F. Çetin, Çev.). İstanbul: MediaCat Kitapları. K6. Ries, A., Ries, L. (2019). Marka Yaratmanın 22 Kuralı (A. Özdemir, Çev.). İstanbul: MediaCat Kitapları. K7. Şengüler, Ö. (2019). Marka ol e mi?. İstanbul: MediaCat Kitapları. K8. Tek, B. Ö., Özgül, E. (2005). Modern Pazarlama İlkeleri. İzmir: Birleşik Matbaacılık. K9. Tosun, B. N. (2020). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayım.
    Yardımcı Kitap -
    Dersin Amacı Grafik tasarıma ait bilgi ve teknik beceriyi reklam sektörüne yönelik kurumsal bilgiyle sentezleyerek hedef kitleye uygun reklam projeleri geliştirmek.
    Dersin İçeriği Ders grafik tasarımda reklamcılık ile bilgileri analiz etme, yorumla ve değerlendirme becerisi edinerek kreatif reklam çalışmaları oluşturmayı içermektedir.
    Çankırı Karatekin Üniversitesi  Bilgi İşlem Daire Başkanlığı  @   2017 - Webmaster