Kaynaklar
|
K1. Aaker, A. D. (2018). Güçlü Markalar Yaratmak (E. Demir, Çev.). İstanbul: MediaCat Kitapları.
K2. Aktuğlu, K. I. (2018). Marka Yönetimi Güçlü Başarılı Markalar İçin Temel İlkeler. İstanbul: İletişim Yayınları.
K3. Atıgan, F. (2017). Marka Yönetimi. Ankara: Nobel Akademik Yayıncılık.
K4. Becer, E. (2013). İletişim Ve Grafik Tasarım. Ankara: Dost Kitabevi Yayınları.
K5. Kaputa, C. (2014). Çığır Açan Marka (F. Çetin, Çev.). İstanbul: MediaCat Kitapları.
K6. Ries, A., Ries, L. (2019). Marka Yaratmanın 22 Kuralı (A. Özdemir, Çev.). İstanbul: MediaCat Kitapları.
K7. Şengüler, Ö. (2019). Marka ol e mi?. İstanbul: MediaCat Kitapları.
K8. Tek, B. Ö., Özgül, E. (2005). Modern Pazarlama İlkeleri. İzmir: Birleşik Matbaacılık.
K9. Tosun, B. N. (2020). Marka Yönetimi. İstanbul: Beta Basım Yayım.
|